תור בכניסה לחנות מנגו במתחם הקניון ממילא (צילום: פרטי)
תור בכניסה לחנות מנגו במתחם הקניון ממילא (צילום: פרטי)

הירושלמים נוהרים לחנויות הרחוב: תורי ענק בכניסות לרשתות האופנה. צפו

הירושלמים והירושלמיות היו צמאים לחנויות הרחוב: המונים במרכז העיר ובמתחמי הקניות הפתוחים, עומסים בחנויות האופנה. כך זה נראה היום

פורסם בתאריך: 8.11.20 15:45

אחרי כחודש וחצי – חנויות הרחוב נפתחו היום, ראשון, בכפוף להגבלות הקורונה. נראה כי הירושלמים והירושלמיות היו צמאים לחנויות אלה, במיוחד לרשתות האופנה. תורי ענק נרשמו בכניסות לחנויות האופנה והביגוד, ביניהן, פוקס ברחוב יפו ומנגו במתחם הקניות ממילא.

התקנות החדשות מאפשרות את פתיחת חנויות הרחוב, למעט חנויות המצויות בקניון מקורה או בקניון שאינו מקורה הכולל מעל 20 חנויות ובתי עסק – תתאפשר תפוסה של עד 4 לקוחות בלבד בחנות. הפרה של התקנות להלן תוגדר כעבירה פלילית.

בשלב זה, כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", מדובר רק בחנויות רחוב, החנויות שפועלות בקניונים ברחבי העיר יצטרכו להמתין עוד קצת. ככל הנראה קבינט הקורונה צפוי להחליט כי הקניונים ייפתחו רק בשבוע הבא, וגם זה לא בטוח. ככל הנראה אם ייאפשרו לכיתות ה-ו' לפעול בשבוע הבא, ובהמשך לכך פתיחת הקניונים תידחה בעוד כשבוע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון



יש לציין כי חנויות הרחוב בירושלים נפתחו לאחר תקופת סגר קשה וארוכה מדי, שהחלה עוד מערב ראש השנה (18.9). בכל אותה התקופה בעלי החנויות הקטנות צפו מהצד בתסכול ובזעם על מרכזי הסטוק הגדולים שהורשו לפעול, ועל ההמונים שפקדו את מתחמי קניות אלה, ביניהם גם חנויות ענק של בגדים.

בתוך כך, העירייה הודיעה כי על רקע פתיחת חנויות הרחוב – עיריית ירושלים תגביר את האכיפה ההסברתית בקרב עסקים ברחבי העיר ירושלים. "בהתאם לכך יתפרסו פקחי העירייה ויערכו סיורים בין בתי עסק וכן יוודאו כי כולם מקיימים את הנחיות התו הסגול", כך נמסר היום מהעירייה.

ראש העיר משה ליאון מסר: "אני מברך על השלב הנוסף בפתיחת הסגר וקורא לתושבים לרכוש מבעלי עסקים ירושלמים. כמו כן אני קורא לכולם – לפעול באחריות ולהמשיך לקיים את הנחיות התו הסגול באופן מלא וראוי, למען רווחת הציבור ובריאותו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב העיר

    ראיתי פקחים תנאי דם מצלמים את החנויות והתורים דופקים דו"חות ללא סיבה ממש מזעזע העושר הזה שנעשה פה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר