(מימין) נחום בן יצחק, דני מור מחזיק את תמונת בנו איציק מור ז"ל (צילומים: ארנון בוסאני, אמיל סלמן)
(מימין) נחום בן יצחק, דני מור מחזיק את תמונת בנו איציק מור ז"ל (צילומים: ארנון בוסאני, אמיל סלמן)

אביו של החייל איציק מור ז"ל: "לא קיבלנו את כל כספי הפיצויים כפי שפסק בית המשפט"

לקראת שחרורו הצפוי של נחום בן יצחק, שהורשע בהריגתו של החייל איציק מור ז"ל לפני 11 שנה במרכז העיר - האב דני מור טוען בשיחה עם "כל העיר" כי חרף הוראת בית משפט, הוא טרם קיבל את סכום הפיצויים המלא שפסק בית המשפט; עו"ד רלי אבישר, שמייצגת את בן יצחק בנושא: "מרשי עשה ועושה מאמצים רבים לצורך תשלום הפיצוי שהוטל עליו בהליך הפלילי"

פורסם בתאריך: 17.11.20 16:06

בצל שחרורו הצפוי מהכלא של נחום בן יצחק, שהורשע בהריגתו של החייל איציק מור ז"ל ב-2009 במועדון "ואן גוך" מבית הכלא לאחר מאסר של כשבע שנים, דני מור, אביו של איציק מור ז"ל, טוען בשיחה עם "כל העיר" כי חרף הוראת בית משפט, הוא טרם קיבל את סכום הפיצויים המלא שפסק בית המשפט, למעט סכום חלקי של 89 אלף שקלים. לדבריו, מדובר במציאות אשר מותירה אותו ואת משפחתו בחובות כבדים אשר נגרמו בשל המאבק המשפטי שניהלה המשפחה.

זעמו של דני מור התעורר בעקבות דברים שמסר עורך דינו של נחום בן יצחק עו"ד אבי כהן ל"כל העיר" בשבוע שעבר ובה טען בין היתר כי "משפחתו אף לקחה הלוואות ושילמה את הפיצוי שהושת עליו למשפחת המנוח". לטענת דני מור מדובר במצג שווא לפיו הוא קיבל את סכום הפיצויים במלואם.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"יש פה שני נפגעים, זה הבן שלי זכרונו לברכה והבן דודה שלו שגם לו נקבעו פיצויים על ידי בית משפט. בית המשפט קבע ב-2014 כי המשפחה שלו תשלם לנו פיצויים בסך 258 אלף שקלים. וב-2017, במסגרת תביעה אזרחית שהגשנו, בית המשפט פסק לנו 1.7 מיליון שקלים. מאז ועד היום מה שהועבר אליי זה 89,500 שקלים בלבד. אני במשך השנים האלו ניהלתי את המשפט עד לפני חצי שנה והשקעתי המון כספים ולוויתי מכל מיני אנשים, אבל עכשיו כשראתי את הכתבה, כאילו קיבלתי את הפיצויים – כל אחד בא ושואל אותי מה עם הכסף שלי?. ואין לי כסף, כי זה לא נכון, עד כה לא קיבלנו את כל כספי הפיצויים כפי שפסק בית המשפט".

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר", נחום בן יצחק, שהורשע בהריגתו של איציק מור ז"ל (בן 20 במותו) לפני 11 שנה, ישוחרר מוקדם מהכלא, לאחר ריצוי שבע שנות מאסר, מתוך 10 שנים. ליל מותו של איציק מור ז"ל היה ב-9 באוקטובר 2009, אז הוא נדקר למוות מחוץ למועדון "ואן גוך", שפעל ברחוב כורש במרכז העיר. כתב אישום הוגש נגד שני צעירים ממעלה אדומים – נחום בן יצחק (כיום בן 32), שהורשע בהריגתו. ואילו הנאשם הנוסף אוהד דדון זוכה מכל אישום, מי ששימש כסנגורו באותה תקופה היה עו"ד רונאל פישר. במהלך המשפט הסוער, שבו התגלו כשלי חקירה חמורים של המשטרה, הפרקליטות לא הצליחה להכריע מי מהם דקר את איציק מור ז"ל. בן יצחק, כאמור, הורשע בהריגתו של איציק מור ז"ל, ונגזר עליו עונש מאסר בפועל – 13 שנה. במאי 2016 קיבל בית משפט העליון את ערעורו של בן יצחק על העונש, והפחית את תקופת מאסרו ל-10 שנים. כעת, בן יצחק ישוחרר מהכלא בקרוב, וזאת לאחר ריצוי עונש של שבע שנים בלבד.

עו"ד רלי אבישר, אשר ייצגה את נחום בן יצחק ומשפחתו בהסדר מול המרכז לגביית קנסות מסרה: "מרשי עשה ועושה מאמצים רבים לצורך תשלום הפיצוי שהוטל עליו בהליך הפלילי. מרשי הגיע להסדר תשלומים עם המרכז לגביית קנסות, במסגרתו שולם סכום משמעותי, אשר לצורך תשלומו לקחה משפחתו של מרשי הלוואות רבות וכן משולם סכום נוסף חודש בחודשו. מרשי הביע ומביע צער עמוק וחרטה בכל הזדמנות על מותו של המנוח, זאת בשל חלקו בביצוע העבירה. חשוב לציין, שמרשי הוא לא האדם שדקר את המנוח, ואף בית המשפט העליון קבע קביעות נוקבות בסוגיה זו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אושרת

    באמת ממש ״כואב לי הלב״ שלקחת הלוואות בשביל לשם את
    הפיצוי העלוב שנגזר עלייך בהמה לקחת גם חיי אדם את זה אתה לא מספר בשילטי חוצות אההה
    דינך ייגזר משמים כי בבתי המשפט שלנו כבר מזמן אין דין צודק!

  2. Nil

    פשוט חוצפה, לא הייתי משחררת אותו עד שישלם את כל חובו למשפחות, לקח חיים של אדם, הגיש ערר לקיצור והורידו לו עוד שליש, כנראה זה כדאי. לרצוח במדינה הזו אם מערכת המשפט נותנת לזה יד במלוא מובן המילה לפשוע, חרמות, לרצוח, לגנוב, לעשוק ועודדדד…
    זה ימשיך ויחמיר אם לא מטפלת בזה לעומק וכראוי ..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר