מודיעין (צילום: יאיר חרמון)
מודיעין (צילום: יאיר חרמון)

הידוק הסגר במודיעין: השירות הפסיכולוגי העירוני פועל במתכונת מלאה

בתקופת הסגר המלא פעילות השירות הפסיכולוגי העירוני היא חיונית במיוחד - בעירייה מדגישים כי הורים ותלמידים יוכלו ליצור קשר דרך המוקד העירוני בכל ימי השבוע

פורסם בתאריך: 10.1.21 08:26

עם כניסת הסגר המהודק ביום שישי האחרון, 8.1.21, בעיריית מודיעין מדגישים כי השירות הפסיכולוגי החינוכי יעבוד גם בימי הסגר, כאשר הורים ותלמידים יוכלו ליצור קשר דרך המוקד העירוני בכל ימי השבוע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כמו כן, מחלקת הקליטה גם היא תמשיך ללוות ולהוות כתף תומכת עבור העולים החדשים בעיר. "המחלקה תמשיך לעבוד גם מרחוק דרך הזום כל יום ולתת להם את התמיכה הנדרשת. בנוסף, כמו בסגר הקודם, רכזות הקליטה יצרו קשר טלפוני עם עולים אשר נמצאים בבידוד, עולים קשישים וכל מי שזקוק לעזרה במיוחד בתקופה מורכבת זו", מדגישים בעירייה.

אגף קהילה, גם הוא יפעיל את קו החירום למען האזרחים הוותיקים במספר 053-2204973. יש לשמור מספר זה בטלפון הנייד, על מנת לקבל עדכונים שוטפים מן האגף וכמובן ליצור קשר לסיוע ועזרה בימי הסגר. גם פרויקט "קהילה בבידוד" אותו מפעיל האגף ימשיך בימי הסגר עבור תושבים שנמצאים בבידוד ואין באפשרותם לקבל סיוע, כדוגמת שינוע תרופות, מזון ועוד. ניתן ליצור קשר עם המוקד העירוני 106.

בנוסף, האגף לשירותים חברתיים יאפשר קבלת קהל במקרים חריגים ומקרי חירום בתיאום מראש בלבד, אך יעניק שירות טלפוני עבור התושבים במספר – 073-2329444 עד השעה 16:00 ולאחר מכן, דרך המוקד העירוני 106. האגף ימשיך לבצע שיחות טלפון יזומות יומיומיות לקשישים ומשפחות מטופלות באגף.

אגף חברה, נוער וצעירים מעדכן כי ימשיך לתפעל את עמוד הפייסבוק והאינסטגרם של "נוער מודיעין מכבים רעות", שם ניתן יהיה למצוא עדכונים לנוער ופעילויות שונות. תנועות הנוער ימשיכו לא לפעול ומרכז הצעירים "יודה" ימשיך להיות סגור.

לפי הסקר המלא שנכנס לתוקפו – כל מוסדות החינוך נסגרו, למעט החינוך המיוחד. לפי מתווה הסגר נרשם איסור שהייה בבית מגורים של אדם אחר למעט משפחה גרעינית, ונכנסה לפועל הגבלת תנועה עד 1,000 מטרים מהבית, למעט מקרים חריגים וכן יציאה להתחסן או להיבדק. מבחינת התקהלות – על פי התקנות מותר עד חמישה אנשים במבנה ועשרה אנשים בחוץ, לרבות תפילות בבתי כנסת. התחבורה הציבורית תעבוד במתכונת מצומצמת של 50 אחוזים.

בעירייה מבהירים כי בשל הסגר, לא תתאפשר קבלת קהל בעירייה לרבות אגפי העירייה השונים וחברות הבת של העירייה. העירייה כמובן תמשיך להפעיל שירותים חיוניים כדוגמת – המוקד העירוני, שמירה על ניקיון העיר, שירותי ביטחון, שירותים חברתיים, חמ"ל הקורונה וכדומה. השירות הווטרינרי העירוני לא יאפשר קבלת קהל, ולא יהיו חיסונים כנגד כלבת בכל תקופת הסגר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר