כיתה ריקה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הטלטלה והטירוף במערכת החינוך בירושלים – בדקה ה-90: העירייה הודיעה שאין לימודים

ברגע האחרון: עיריית ירושלים הודיעה כי ביום חמישי בתי הספר בעיר לא ייפתחו בכל השכונות, בניגוד להודעה המוקדמת שהיא הוציאה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 10.2.21 13:11

עדכון אחרון: 10.2.21 20:39

ברגע האחרון: עיריית ירושלים מודיעה לפני זמן קצר כי מחר, חמישי, בתי הספר בירושלים לא ייפתחו בכלל, בניגוד להודעה המוקדמת שהיא הוציאה היום.

מהעירייה נמסר כי "בעקבות אי הבהירות בין החלטת קבינט הקורונה אמש להנחיות שניתנו הבוקר על ידי פיקוד העורף ואחר הצהריים על ידי משרד הבריאות בנושא השכונות הכתומות, מודיע ראש העיר ירושלים משה ליאון, כי הלימודים בעיר, בכל השכונות, לא יפתחו מחר ועד לקבלת הנחיות ברורות ממשרד הבריאות וקבינט הקורונה לגבי השכונות הכתומות בעיר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מוקדם יותר העירייה הודיעה כי החל ממחר, חמישי, 11.2, בהתאם להחלטת הממשלה, עיריית ירושלים תחזיר את הלימודים הפרונטליים בשכונות הירוקות, הצהובות ובחלק מהכתומות, בהן אחוז המתחסנים מעל גיל 50 עומד על 70 אחוזים ומעלה. כאמור – ההודעה הזו מבוטלת.

כידוע, רוב השכונות בירושלים הינן אדומות, כך לפי מודל הרמזור של משרד הבריאות. חשוב להדגיש כי בעת שעשרות אלפי תלמידי ירושלים לומדים מרחוק בביתם, בעת הזו, במהלך החודש האחרון, פעלו באין מפריע חלק מתלמודי התורה בעיר בניגוד להנחיות הקורונה.

לפי נתוני הרמזור אלה השכונות בירושלים המוגדרות אדומות: נוה יעקב, עיסוויה, סנהדריה, מעלות דפנה, רמת אשכול, בית חנינא, רמות, ואדי ג'וז, שייח' ג'ראח', גילה, ראס אל עמוד, שועפאט, הר נוף, רמת שלמה, הגבעה הצרפתית, גבעת המבתר, בית וגן, גבעת שאול, גבעת מרדכי, הר חומה, קרית היובל, רמת שרת, מלחה, כפר עקב, סילוואן, אבו תור, בוכרים, גאולה, מאה שערים, מ.פ שועפאט, ענאתא, א-טור, לב העיר (נחלאות, מרכז העיר), מוסררה ופסגת זאב.

כיום השכונות הכתומות בירושלים הן: בית הכרם, העיר העתיקה, גינות העיר (המושבה הגרמנית, המושבה היוונית, טלביה, ניות), תלפיות מזרח, בית צפאפא, גוננים, בקעה, תלפיות, ארנונה, צור באהר, ג'בל מוכאבר, רוממה, קרית מנחם וגבעת משואה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה עם מורות משכונות אדומות ובאות ללמד בשכונה ירוק צהובה כתומה?

  2. כן יאבדו כל אויבך ה'

    ימך שימכם תפתחו את כל מערכת החינוך
    הילדים כבר נהיו משוגעים תלכו לכל הרוחות הלוואי

  3. אייל כהן ישר

    ראשית כל הכבוד לראש העיר שמתאמץ ( גם בסיוע כספי ועובדים ) שילדנו יחזרו. אין שום משמעות לשכונות אדמות ירוקות לגבי בתי ספר. הסיבה בכל בית ספר יש ילדים שבאין לא מהשכונה שבית הספר נימצא. זה ממש חלם סיפור זה. בבית הכרם לומדים תלמידים שבאים מקטמון ,ועוד .גם ברוב בתי הספר יש ילדים באים מהישובים ליד ירושלים . פעמים רבות היה רשום קריית משה אדום בית הכרם ירוק ולרכבת יש תחנות בשני השכונות. חבל שאין מתווה לכולם !!!! ( לגבי כלפות שיסגרו שישגרו בשכונות אדומות אבל לא בתי ספר )

  4. רון

    אין גבול לחוצפה! כבר הודענו לילד שיש גן מחר. איזו רשעות. רק כדי לרצות פוליטית, סוגרים את הכל

  5. נגה

    אל תתנו יד לשקר של ליאון. אין כאן שום בלבול. זה בכוונה. בתי הספר והגנים שהיו אמורים להפתח היו בשכונות לא אדומות. כמו שמתבקש. אך לא איש כליאון שלכל אורך הדרך נכנע עד מתרפס לפני החרדים ומאפשר להם לפתוח את בתי הספר שלהם כשהציבור הכללי נאנק תחת הקשיים, יתן גם קצה חוט לציבור ההגון, שמגיע לו ושמתחסן. חס וחלילה. את הציבור הזה ליאון לא סופר לאורך כל הדרך ולכן הוא עלק התבלבל ושוב דפק אותם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר