כוננות משטרתית (צילום: דוברות המשטרה)
כוננות משטרתית (צילום: דוברות המשטרה)

בימי החג: כוננות מוגברת של כוחות המשטרה בירושלים

בליל הסדר ובימי חול המועד פסח בירושלים - אלפי שוטרות ושוטרים, לוחמות ולוחמי מג"ב יתפרסו בשווקים, באתרי התיירות, בכבישים ובפארקים. חג שמח

פורסם בתאריך: 26.3.21 07:47

מחר, מוצ"ש, 27.3.12, יחגגו המשפחות הירושלמיות את ליל הסדר ביחד, וזאת לאחר שבשנה שעברה הוטל סגר הקורונה הראשון בעיר – והמשפחות ציינו את החג באופן מצומצם. עם החזרה לשגרה, כך חוזרת הכוננות הגבוהה של כוחות הביטחון בעיר במהלך חג הפסח וימי חול המועד, ובמהלכם יפקדו המוני בית ישראל את הפארקים, האתרים, המקומות הקדושים ומתחמי הבילוי השונים.

כוחות המשטרה, ובהם שוטרות ושוטרים, לוחמות ולוחמי מג"ב, יתפרסו בשווקים, באתרי הטבע, בעיר העתיקה בדגש על הכותל המערבי בירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"מטרת היערכות זאת הנה להבטיח כי כל אזרח בישראל יוכל לטייל, לבלות ולחגוג בבטחה את חג הפסח ובעת מצוקה משטרת ישראל ערוכה לתת את המענה הנדרש בכל מקום", מציינים במשטרת ירושלים.

במשטרה מספרים כי במסגרת ההיערכות הכוללת של משטרת ישראל, יוצבו שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ומתנדבים ברחבי העיר, במקומות הומי קהל ובמרכזי קניות. מערך הבט"ש והאבטחה בעוטף ירושלים יעובה למניעת כניסת גורמים עוינים ותתוגבר הפעילות בצירי התנועה, במטרה לתת מענה הולם לכל תרחיש ולהגביר את תחושת הביטחון של הציבור. בתוך כך משטרת ישראל תמשיך לבצע אכיפה בתחום הסדר הציבורי, לפעול למניעה וחקירת עבירות ופשיעה מכל סוג שהיא וכן לעסוק באכיפה, הכוונה וויסות התנועה בצירים הראשיים, בצירים הבינעירוניים ובתוך הערים.


כוננות משטרתית לחג הפסח בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

כוננות משטרתית לחג הפסח בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)


עוד בטרם החג עצמו, "נערכת פעילות מוגברת לאיתור שוהים בלתי חוקיים בכלל, ומחוללי הפשיעה המסייעים להם לחדור לישראל בפרט (כגון: מסיעים, מעסיקים ומלינים). פעילויות אלו מתבצעות תדיר ע"י המשטרה במהלך כל ימות השנה, וטרם ימי החג באופן מוגבר יותר, הכול בכדי לשמור על ביטחונם, שלומם ורכושם של כלל התושבים", מוסרים במשטרה.

גם כוחות ההצלה מד"א ואיחוד הצלה נמצאים בכוננות מוגברת במהלך ימי החג, בכל הקשור למשפחות הרבות שצפויות לפקוד את אתרי הטבע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר