ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

בעל צימר מאזור ירושלים נעצר – החשד: נהג להציץ לעשרות נשים במקלחת

תושב אזור ירושלים, בן 67, נעצר בחשד כי תיעד וצפה בעשרות נשים בעת שהתקלחו בצימר בבעלותו. סנגורו: "עבירות שהן אולי מכוערות אבל המסוכנות שנשקפת מהן היא ברף התחתון"; מעצרו הוארך בחמישה ימים

פורסם בתאריך: 24.5.21 16:48

משטרת ירושלים עצרה ביום חמישי שעבר בן 67, שמתגורר ביישוב באזור ירושלים, בחשד כי התקין מראה חד כיוונית בחדר המקלחת של הצימר בבעלותו. בחקירתו הוא הודה כי נהג להציץ לעשרות נשים בזמן שהן התקלחו במהלך השנים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בפתח הדיון להארכת מעצרו תיאר נציג המשטרה רס"מ ניר בן חיים את החשדות החמורים: "במהלך הימים האחרונים קיבלנו תלונה מאנשים שהגיעו לצימר שבבעלות החשוד, התלונה היתה שהתברר להם שבחדר האמבטיה מותקנת מראה חד כיוונית דרכה הם חושבים שהציצו נגדם, שוטרים הגיעו למקום עם צו וביצעו חיפוש בצימר, איתרו במקום מראה שמותקנת בחדר המקלחת שבאמת היתה חד כיוונית, עיכבו את בעלי הצימר אשר הודה כי התקין את המראה לפני כמה שנים, וזאת על מנת להציץ על נשים בזמן שהן מתקלחות".

עוד ציין נציג המשטרה במהלך הדיון כי בעל הצימר "הודה שנהג להציץ לעשרות נשים בדרך הזאת, הציץ ל-70-60. ישנן עילות מעצר של מסוכנות, אדם שבאופן סדרתי בצורה מתוחכמת מנצל את העיסוק שלו כבעל צימר ואת הפלטפורמה שלו לבצע עבירות מין".

סנגורו של החשוד, עו"ד גבי טרוניאשווילי טען במהלך הדיון כי "אין הצדקה להמשך המעצר מסיבה פשוטה – העבירות כשלעצמן אינם מקימות עילת מסוכנות. אנחנו מדברים על עבירות שהן אולי מכוערות, אבל המסוכנות שנשקפת מהן היא ברף התחתון, העבירות בוצעו כל כולן בתוך השטח הפרטי שלו, כאשר הכלי ששימש לביצוע העבירה נתפס על ידי המשטרה, ולכן גם הסיכון להמשך ביצוע העבירות לא מתקיים".

בתום הדיון להארכת המעצר הורתה שופטת בית משפט השלום דורית פיינשטיין על הארכת מעצרו בחמישה ימים, וציינה כי "מעשים אלה מעידים על מסוכנות, ובעניינו מתקיים גם חשש לשיבוש, נוכח ריבוי המקרים שיש צורך לחקור אותם".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר