סדנאות מנהיגות וגיבוש בפרויקט "מחוצלכיתה" (צילום: נתן רושנסקי)
סדנאות מנהיגות וגיבוש בפרויקט "מחוצלכיתה" (צילום: נתן רושנסקי)

העירייה יוצאת "מחוצלכיתה" – הפרויקט החינוכי החדש בירושלים

פרויקט "מחוצלכיתה" יעניק לתלמידים בעיר חוויה חינוכית אלטרנטיבית ויכולת לבנות כישורי חיים ולפתח מיומנויות חברתיות, דרך סדנאות גיבוש ומנהיגות באוויר הפתוח

פורסם בתאריך: 10.6.21 07:50

עיריית ירושלים משיקה פרויקט חינוכי חדש הנקרא "מחוצלכיתה", אשר מיועד לסייע לתלמידים לבנות כישורי חיים, לפתח מיומנויות חברתיות ולגשר על פערים רגשיים שנוצרו בתקופת הקורונה, באמצעות סדנאות מנהיגות ומפגשי גיבוש חברתיים בטבע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במסגרת הפרויקט, מינהל החינוך בעיריית ירושלים החל לאחרונה להוביל סדנאות ODT לפיתוח מיומנויות חברתיות וכישורי חיים, המיועדות לתלמידי כיתות ז' עד ט' ומתקיימות בפארק עין יעל.

ממינהל החינוך בעירייה נמסר כי הפרויקט נועד לסייע לתלמידים לגשר על פערים רגשיים וחסכים, שנוצרו אצל רבים מאלו שנאלצו להתמודד עם אתגרי הלימודים מהבית והריחוק החברתי של תקופת הקורונה. לכן, בפרויקט "מחוצלכיתה" מושם דגש על פיתוח ערכים ויכולות חברתיות, פיתוח מנהיגות, עבודה בצוות, התמודדות עם אתגרים, לקיחת אחריות ויוזמה וכן עם שיפור הדימוי האישי.

בפרויקט "מחוצלכיתה" צפויים להשתתף נכון לכעת כ-6,000 תלמידים מחטיבות ביניים שונות בירושלים, שייקחו חלק במסלולי תחנות ODT מגוונות ופעילויות שונות בהן מושם דגש על חיבור לטבע וליסודותיו.


סדנאות מנהיגות וגיבוש בפרויקט "מחוצלכיתה" (צילום: נתן רושנסקי)

סדנאות מנהיגות וגיבוש בפרויקט "מחוצלכיתה" (צילום: נתן רושנסקי)


מעיריית ירושלים נמסר כי "הפרויקט המיוחד הוא חלק מקשת רחבה של מענים הניתנים לבתי הספר בימים שאחרי משבר הקורונה ובכלל. יצוין כי הבחירה במענים ספציפיים אלו נבעה מסקר צרכים אשר התקיים בקרב מנהלי בתי ספר, ומטרתו לסייע להתמודד עם נזקי הקורונה באמצעות שיתוף המנהלים בחשיבה".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מסר כי "החינוך הירושלמי הוא דוגמא וסמל לחדשנות, יישום הפקות לקחים תוך כדי תנועה לצד אבחון אתגרים ומתן מענה להם. פרויקט 'מחוצלכיתה' מראה על חשיבה מחוץ לקופסה ומהווה חלק משמעותי בתהליך ההתמודדות עם הימים שאחרי הקורונה – ובעיקר נותן אפשרות לראות כל תלמידה ותלמיד בעיר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר