צומת בר אילן (צילום: ארנון בוסאני)
צומת בר אילן (צילום: ארנון בוסאני)

הפקקים בדרך: השבוע – הרמזורים בצומת בר אילן מושבתים

מערך הרמזורים באחד הצמתים העמוסים בעיר יושבת בשל עבודות עד ליום שישי הקרוב. התנועה תכוון על ידי פקחים ומומלץ לנסוע בדרכים חלופיות

פורסם בתאריך: 8.8.21 09:55

נהגים שימו לב: החל מהבוקר, ראשון (8.8), הרמזורים בצומת בר אילן מושבתים וזאת בשל עבודות, שיתבצעו הן בשעות היום והן בשעות הלילה.

יש לציין כי הרמזורים צפויים לחזור לפעילות תקינה ביום שישי הקרוב (13.8), כאשר עד אז התנועה בצומת, אחד הצמתים העמוסים בעיר, תכוון על ידי פקחים. יש לציין כי במסגרת העבודות עשויים להיסגר נתיבי תנועה בצומת לסירוגין, על כן במשטרת ירושלים ממליצים לנהגים לנסוע בדרכים חלופיות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


יש לציין כי התחבורה הציבורית באזור צומת בר אילן תפעל כסדרה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "צפויים עומסי תנועה במקום, ציבור הנהגים מתבקש להיאזר בסבלנות וכן, להישמע להוראות הפקחים המוצבים במקום".

העבודות, יש לציין, נערכות במסגרת העבודות להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה. הקו הירוק יהיה הקו השני של הרכבת הקלה שיפעל בעיר, ויתווסף לקו האדום שפועל בעיר מאז שנת 2011. הקו הירוק של הרכבת הקלה יחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. בדרכו יעבור ברחוב דב יוסף, צומת פת, רחוב הרצוג, מחלף בייט, יחצה את קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, את אזור הכניסה לעיר ומרכזה, בשד' שז"ר, שד' נורדאו, רחוב שרי ישראל, רחוב בר-אילן, רחוב חטיבת הראל, רחוב זלמן שרגאי ושדרות לוי אשכול. יהיו בו 36 תחנות בסך הכול, ואורכו המתוכנן: 19 קילומטרים.

כידוע, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר", באזור צומת בר אילן נערכות הפגנות סוערות של פלגים חרדים קיצוניים אשר מתנגדים להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה במקום. מדובר בהפגנות אלימות שכוללות השלכת אבנים, דרדור פחי אשפה וגרימת לנזק לתשתיות – כל זאת במטרה לשבש את העבודות להקמת הרכבת הקלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני

    זה מה שאתם יודעים פקקים ודוחות וואלה עדיף שיהיה סגר ותהרסו את הרחובות נמאסתם כבר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר