ארכיון מפעילות אכיפה (צילום: דוברות המשטרה)
ארכיון מפעילות אכיפה (צילום: דוברות המשטרה)

נהיגה בגילופין, מהירות מופרזת ושימוש בנייד: הדוחות שניתנו בסופ"ש בירושלים

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 213 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, נפסלו רישיונות נהיגה של 12 נהגים והושבתו 11 כלי רכב

פורסם בתאריך: 28.11.21 21:18

הסכנה בכבישי ירושלים: 213 דוחות תנועה נרשמו במהלך סוף השבוע האחרון באזור ירושלים, בפעילות משטרת ישראל כנגד עבירות תעבורה מסכנות חיים. בנוסף, נפסלו רישיונות נהיגה של 12 נהגים והושבתו 11 כלי רכב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


במשטרת ירושלים מציינים כי במהלך סוף השבוע האחרון, רשמו שוטרי התנועה של מחוז ירושלים במשטרת ישראל 213 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות, בהם 72 דוחות בגין שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה, עבירה המסכנת את חייו של יושבי הרכב וציבור משתמשי הדרך.

במהלך פעילות שוטרי התנועה בירושלים, בין היתר נתפסו 17 נהגים שעל פי החשד נוהגים בהשפעת אלכוהול ורישיונות חלקם של נהגים הללו נפסלו וחלקם האחר אף זומנו לשימוע בפני קצין משטרה.

במהלך הפעילות שנערכה ברחבי העיר ירושלים ובמבואותיה, נרשמו בנוסף 34 דוחות תנועה בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, 25 דוחות בגין מהירות מופרזת ו-13 דוחות בגין אי ציות לרמזור. כמו כן, נפסלו רישיונות נהיגה של 12 נהגים והושבתו 11 כלי רכב.

במשטרה שבים ומדגישים כי "שוטרי אגף התנועה ימשיכו בפעילותם הנחושה במשימת הצלת חיים ואכיפה כנגד עבירות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך, תוך מיצוי הדין עד תום עם נהגים הבוחרים להפר את החוק".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר