צבי צוקר (מימין), ברוך שרביט (צילומים: אורן בן חקון)
צבי צוקר (מימין), ברוך שרביט (צילומים: אורן בן חקון)

הותר לפרסום – חתנו של ברלנד הוא אחד העצורים בפרשת הרצח מלפני 30 שנה

למעלה מחודש אחרי התפוצצות הפרשה - הבוקר הותר לפרסום כי צבי צוקר, חתנו של אליעזר ברלנד ומי שהיה יד ימינו, וברוך שרביט, הם שניים מהחשודים בפרשת מקרי הרצח של אברהם אדרי ז"ל וניסים שטרית ז"ל, שבמסגרתה עצור גם הרב ברלנד עצמו

פורסם בתאריך: 29.11.21 14:40

מקרי הרצח וההיעלמות בירושלים מלפני 30 שנה – בית משפט השלום התיר היום, שני, לפרסם את שמותיהם של שני החשודים בפרשה, שבמסגרתה נעצר הרב אליעזר ברלנד ושבעה מחסידי קהילת "שובו בנים" בהנהגתו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


השניים הם צבי צוקר, חתנו של ברלנד ומי שהיה יד ימינו בעבר, תושב ירושלים בשנות ה-70 לחייו, וברוך שרביט, בן ה-70. לשניים, כך על פי חשד המשטרה, היה תפקיד משמעותי ברצח של אבי אדרי ושל הנער ניסים שטרית. שניהם, יש לציין, היו מהעצורים הראשונים בפרשה שהתפוצצה לפני למעלה מחודש. על פי החשד של המשטרה, צוקר היה זה שהגה ותכנן את הרציחות אבל לא נטל בהן חלק פעיל. שרביט, כך על פי המשטרה, היה שותף לחטיפה ולרצח של ניסים שטרית. מהדיונים בבתי המשפט עולה כי שרביט, מהבודדים שעדיין קשורים לקהילה של ברלנד, שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים. כמו כן, על פי פרסומים שונים – שרביט עומת לפני מספר שבועות עם ברלנד, שביקש ממנו לפתוח את הפה ולספר לחוקרים היכן קבורה גופתו של שטרית ז"ל.

כזכור, כפי שפורסם לפני מספר שבועות ב"כל העיר", למעלה מעשרה חשודים נעצרו מאז התפוצצה הפרשה. על פי פרסומים שונים, אחד מהעצורים חתם עם המשטרה על הסכם עד מדינה.

הפרשה התפוצצה בעקבות הסרט 'רב הנסתר' של העיתונאית והיוצרת שני חזיזה, אשר שודר בכאן 11. בסרט הובאו ממצאים רבים שקושרים את משמרת הצניעות של קהילת 'שובו בנים' לאירועים. מאז שודר הסרט, חודשה חקירת המשטרה בנושא ובמשך למעלה משנה הוטל על החקירה צו איסור פרסום גורף, כולל על עצם קיום החקירה.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר