קריית הממשלה (צילום: Almog)
קריית הממשלה (צילום: Almog)

מתחילים ליישם את החוק: היחידות הארציות של משרד הכלכלה יעברו לירושלים בתוך שנה

כשלושה שבועות לאחר החלטת הממשלה החדשה, שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי וסגן ראש העיר יוסי חביליו, סיכמו כי כל היחידות הארציות של משרד הכלכלה היושבות מחוץ לירושלים - יעברו תוך שנה למשרדים בעיר

פורסם בתאריך: 14.12.21 21:07

יחידות משרד הכלכלה עולות לירושלים: בפגישה שנערכה בין שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי ובין יוסי חביליו, סגן ראש העיר ויו"ר המינהלת להעברת משרדי ויחידות ממשלה לירושלים, סוכם כי כל היחידות הארציות של משרד הכלכלה היושבות מחוץ לירושלים – יעברו תוך שנה למשרדים בעיר. יצוין כי השרה ברביבאי היא השרה הראשונה המיישמת את החלטת הממשלה שהתקבלה בחודש שעבר וקובעת כי כל יחידות הממשלה הארציות יועברו לירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ל"כל העיר" נמסר כי "היערכות משרד הכלכלה והתעשייה ומיפוי היחידות העתידות לעבור לירושלים מתקיימים מזה כמה חודשים, וההכרזה של השרה ברביבאי מגיעה כשלושה שבועות לאחר החלטת הממשלה. במסגרת ההוראה של שרת הכלכלה, ובהתאם לפתרונות שהציע מינהלח הדיור הממשלתי, 3 יחידות של משרד הכלכלה ישלימו את המעבר לירושלים, וזאת לצד 6 יחידות של זרוע העבודה אשר בשנה הקרובה יעתיקו את כל פעילותן לבירה – לרבות 150 העובדים והעובדות בהן".

יוסי חביליו, סגן ראש העיר ויו"ר המינהלת להעברת משרדי ויחידות ממשלה לירושלים: "בתוך חודשים ספורים מרגע כניסתה לתפקיד, קיבלה השרה ברביבאי החלטה שכל קודמיה בתפקיד דחו במשך עשרות שנים, וירושלים חייבת לה על כך תודה. המעבר הצפוי של היחידות השונות לירושלים צפוי לתרום רבות לכלכלת העיר – גם בהיבט של תשלומי ארנונה, ובעיקר – בהעשרת מגוון המשרות האיכותיות בירושלים. העובדה שירושלים היא בירת ישראל צריכה להתבטא גם במעשים ולא רק בהכרזות, ואני קורא לשאר שרי ושרות הממשלה שבאחריותם יש יחידות הפועלות מחוץ לירושלים – להודיע גם הם בהקדם האפשרי על עלייה לבירה – ולבצע זאת. אנחנו במינהלת נמשיך לעקוב״.

יחידות משרד הכלכלה שישלימו את המעבר לירושלים הן: מנהל התקינה לבחינת תקנים ואישורם, אגף מערכות מידע, והרשות לשת״פ תעשייתי.

יחידות של זרוע העבודה שיעברו לירושלים: הכשרה מקצועית – מחלקה לפיתוח פדגוגי-טכנולוגי; אגף הסדרה, רשיונות והיתרים; המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית; אגף מערכות מידע וענ״א; אגף הסדרה ואכיפה; אגף פלילי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירון

    על מה השמחה? מה בוער לשרה לפגוע בעובדים המסכנים? אנשים רבים שעובדים שנים ארוכות וגרים בגוש דן, ועכשיו נדרשים לבחור אם לבלות שלוש שעות ביום בדרכים או למצוא עבודה אחרת? אין שם אנשים עשירים. הרבה אנשים מבוגרים חלקם קשי יום שיתקשו מאוד למצוא עבודה חדשה. ובשביל מה? להגיד חיזקנו את ירושלים? בושה וטמטום

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר