שלג בירושלים רחוב המשוררת רחל בבית הכרם
רחוב המשוררת רחל בבית הכרם

השלג בירושלים: הכבישים נפתחו לתנועה, הרכבת הקלה החלה לפעול

לפני זמן קצר החל לרדת בכל שכונות העיר שלג כבד. העירייה הודיעה כי יום הלימודים בוטל - זאת פרט לבחינת הבגרות שתתקיים בשעה 11:00. הכבישים נפתחו לתנועה. גם הרכבת הקלה החלה לפעול. צפו בסרטונים מהשלג בירושלים

פורסם בתאריך: 26.1.22 19:45

***21:00**

בשל מזג האוויר הסוער ובהתאם לבקשת משרד התחבורה – רכבת ישראל תפעיל רכבות מיוחדות בין ירושלים לתל אביב, בשיטת מלא וסע לאורך כל הלילה. הרכבות ישרתו את הנוסעים והנוסעות הנדרשים להגיע לירושלים או לצאת ממנה לכיוון המרכז.

***20:50***

כביש 1 נפתח לתנועה לשני הכיוונים ולכל אורכו. הצפי הוא כי הכביש ייסגר שוב בקרוב, זאת בהתאם להתפתחויות בירידת השלג.

***עדכון***

משרד התחבורה מודיע כי שירותי התחבורה הציבורית (אוטובוסים) אל ירושלים וממנה הופסקו, זאת בשל סגירת כביש 1 על ידי המשטרה. במשרד התחבורה מציינים כי הרכבת המהירה ירושלים-תל אביב והרככת הקלה פועלות כסדרן.

חג שלג שמח ירושלים: לפני זמן קצר החל לרדת שלג ברחבי ירושלים – בשכונות הגבוהות דוגמת גילה ופסגת זאב מדובר על שלג נקי, בעוד באזורים נמוכים יותר מדווח על שלג מעורבב עם גשם. במקביל, עיריית ירושלים הודיעה כי לא יתקיימו מחר לימודים ברחבי העיר , להוציא את בחינת הבגרות שתתקיים בשעה 11:00.



מהעירייה נמסר: "לאחר התייעצות עם הנהגת ההורים וכל גורמי החינוך בעיר הוחלט כי הלימודים בירושלים מחר לא יתקיימו, גם לא מעונות היום, להוציא בחינת הבגרות שכן תתקיים בשעה 11:00 – זאת לאור קבלת תחזית מעודכנת, לפיה צפויים להיערם כ -15 ס"מ בכל רחבי העיר".



שינויים בהסדרי התנועה בעקבות מזג האוויר הסוער והשלג באזור ירושלים:כביש 1 נסגר לתנועה. ממשטרת ירושלים נמסר כי "בשל מזג האויר הסוער הכולל שלג ותנאי הכביש שעלולים להוות סכנה בטיחותית באזור הכניסה לעיר ירושלים, לפני זמן קצר בהתאם להחלטת מפקד מחוז ירושלים, נסגר כביש מספר 1 המוביל לכניסה לעיר ירושלים בשני הכיוונים (במקטע שממחלף שער הגיא ועד לכניסה לעיר) ע״י שוטרי מחוז ירושלים ושוטרי אגף התנועה. ציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות ולהימנע מנסיעות שאינן הכרחיות".

זאת ועוד, גם כביש המנהרות נסגר לתנועה: "לפני זמן קצר, שוטרי מחוז ירושלים חסמו את כביש המנהרות לכיוון גוש עציון בשל הסכנה לבטיחות משתמשי הדרך לאחר שהחל לרדת שלג בעיר ירושלים ובסמוך לה".



הצפי הוא כי ירושלים תתעורר מחר לבוקר לבן, כשהשלג שיירד במהלך הלילה צפוי להיערם לגובה של כ-20-15 ס"מ בשכונות הגבוהות בעיר ובגובה כ-10 ס"מ בשכונות הנמוכות יותר.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר