מרכז העיר, מבט מהכנסת (צילום: אורן בן חקון)
(צילום: אורן בן חקון)

בסך 250 מיליון שקלים: אושרה תוכנית העבודה של הרל״י לשנת 2022

התוכנית שאושרה במשרד ירושלים ומורשת, מהווה את אקורד הסיום של תוכנית ״היובל״, תוכנית החומש הממשלתית לפיתוחה הכלכלי חברתי של ירושלים. שר הבינוי, השיכון, ירושלים ומורשת, זאב אלקין: ״השנה הקרובה תהיה שנת בשורה לירושלים"

פורסם בתאריך: 23.2.22 12:48

אושרו המסגרות התקציביות של הרשות לפיתוח ירושלים לשנת 2022 בסך 250 מיליון שקלים. התוכנית התקציבית שאושרה במשרד ירושלים ומורשת, מהווה את אקורד הסיום של תוכנית ״היובל״, תוכנית החומש הממשלתית לפיתוחה הכלכלי חברתי של ירושלים. בימים אלו עובדים במשרד ירושלים ומורשת על תוכנית החומש הבאה, שתיקרא ״לביא״ ותובא לאישור הממשלה בחודשים הקרובים.

ל"כל העיר" נמסר כי "הרשות לפיתוח ירושלים תקדם במהלך שנת 2022 מספר רב של פרויקטים משמעותיים לעיר. בין היתר, תימשך ההשקעה המסיבית בפיתוח מעמדה של העיר כמרכז טכנולוגי לאומי, עם דגש על תעשיית הביוטק. חברות הייטק שיעברו לירושלים יקבלו מענקים כלכליים, יפותחו מרכזי תעסוקה בתחומים ייחודיים כמו עולם הגיימינג המתפתח, יימשך התכנון של רובי תלפיות המחודש, ויחידות ממשלה שיועברו לעיר מכורח החלטת הממשלה מלפני שלושה חודשים".

עוד נמסר כי "בתחום התיירות משרד ירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים ימשיכו למתג את העיר ברחבי העולם, להביא כנסים בינלאומיים ופסטיבלים שיעניקו לתושבי העיר ולמבקריה אפשרויות בילוי מגוונות. גם אגן בעיר העתיקה ימשיך להתפתח בשנה הקרובה עם פרויקטים משמעותיים, כמו פיתוח גן הבונים, הנגשה ויצירת מתחם עירוני בשער האשפות ועוד".

 

 

שר הבינוי, השיכון, ירושלים ומורשת, זאב אלקין: ״השנה הקרובה תהיה שנת בשורה לירושלים עם סיום תוכנית ״היובל״ ואישור תוכנית החומש החדשה, ״לביא״. הפרויקטים הרבים אותם אישרתי וקידמתי כשר ירושלים ומורשת כבר קוצרים פירות, ובתוכנית החדשה אוביל את פיתוחה של ירושלים כבירת ההייטק והביוטק, העצמת תחום האקדמיה בעיר ויצירת מתחמי תעסוקה משמעותיים לעיר״.


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר