הדמיית פרויקט 'קטמון הצעירה' ברחוב סן מרטין 3 (צילום הדמיה: viewpoint, האדריכל יגאל לוי)
הדמיית פרויקט 'קטמון הצעירה' ברחוב סן מרטין 3 (צילום הדמיה: viewpoint, האדריכל יגאל לוי)

קטמונים מתחדשת: פרויקט 'קטמון הצעירה' יצא לדרך – החלה הריסת הבניין ברחוב סן מרטין

הפרויקט, שממוקם מול עמק הצבאים, כולל הריסת בנין רכבת בן 30 דירות ובניית שני בניינים חדשים של 10 ו-18 קומות הכוללים 130 דירות חדשות. במסגרת הפרויקט - יונצח שמו של סמ"ר ליאל גדעוני ז"ל, שנפל בצוק איתן, ששני הוריו התגוררו בבניין שנהרס

פורסם בתאריך: 2.6.22 10:32

עוד סנונית המסמנת את ההתחדשות העירונית שצפויה לעבור בשנים הקרובות שכונות קטמון ח'-ט' (קטמונים) – השבוע החלה הריסת בניין מגורים ישן ברחוב סן מרטין 3, זאת במסגרת פרויקט פינוי-בינוי שמבצעת חברת יהודה רחמים. עם התחלת ההריסה גם ניתן שם לפרויקט – 'קטמון הצעירה'.

יצוין כי העבודות יצאו לדרך לאחר שבמרוצת החודשיים האחרונים פונו כל הדיירים לדירות חלופיות למשך תקופת הבניה. באירוע ההריסה נכחו ראש העיר משה ליאון, מ"מ יו"ר הוועדה המחוזית שירה תלמי בבאי, יו"ר הוועדה המקומית הרב אליעזר ראוכברגר ומהנדס העיר יואל אבן.

מחברת יהודה רחמים נמסר כי "פרויקט 'קטמון הצעירה' ממוקם מול עמק הצבאים, בשכונת קטמון ההולכת ומתחדשת בשנים האחרונות במספר גדול של פרויקטים להתחדשות עירונית, שיוצאים לדרך לאחר שנים של טיפול באישור תכניות של פינוי בינוי והיתרי בניה. הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל יגאל לוי, כולל הריסת בנין רכבת בן 30 דירות ובניית שני בניינים חדשים של 10 ו-18 קומות הכוללים 130 דירות חדשות".

ייחודיותו של הפרויקט בשילוב מספר גדול יחסית של דירות 3-2 חדרים בתמהיל הדירות. כ-50 דירות תהיינה דירות קטנות, אשר להן ביקוש רב עקב העובדה שמרבית הפרויקטים שנבנו בשנים האחרונות בעיר הן של 5-4 חדרים. כחלק מהפרויקט, יבנה היזם גן ילדים וכן יפתח כיכר עירונית ושביל גישה חדש לבית ספר גונן המצוי בעורף הפרויקט.

ל"כל העיר" נמסר כי "רגע מרגש מאוד באירוע היה בעת שראש העיר בישר למוזמנים על פניה שקיבל מהיזם כי במסגרת פיתוח הכיכר עירונית גדולה יונצח החייל סמ"ר ליאל גדעוני ז"ל, שנהרג במבצע צוק איתן באירוע בו נחטף הקצין הדר גולדין שגופתו טרם הושבה לידי ישראל. ראש העיר הודה ליזם על היוזמה הברוכה והבטיח לעשות מאמץ לאשר את ההנצחה בוועדות המתאימות. משפחת גדעוני גרה כל חייה בבנין שנהרס כעת, וההורים, אלי ומזל, שנכחו באירוע קיבלו את הידיעה בהתרגשות עצומה".


משפחת גדעוני בסוף המסלול של ליאל ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

משפחת גדעוני בסוף המסלול של ליאל ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


אריאל רחמים, סמנכ"ל הכספים של יהודה רחמים מסר כי "לאחר 5 שנות עבודה על הפרויקט, אנו שמחים ונרגשים על שזכינו להוציאו לפועל בדיוק בתקופה שבין יום העצמאות ליום ירושלים. אנו מחבקים את משפחת גדעוני ויודעים היטב כי כולנו חייבים לנופלים את חיינו".

 

 

מחברת יהודה נמסר כי "בחודשים הקרובים צפויה החברה לקבל את היתר הבניה לפרויקט פינוי בינוי נוסף ברחוב בוליביה 1 בשכונת קריית יובל, שם ייהרס בניין ובו 24 דירות ישנות ובמקומו ייבנו שני בניינים בשילוב טיפת חלב וגן ילדים".


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר