ליאנה סבנוק ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
ליאנה סבנוק ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

הרצח המזעזע בבית שמש: "ליאנה הייתה הלב של כולנו" 

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות הרצח של ליאנה סבנוק ז"ל אתמול בבית שמש. חבריה, מכריה ושכניה של סבנוק, שנרצחה ככל הנראה על ידי אביה שלאחר מכן התאבד, עדיין המומים: "כואב הלב. לעולם לא נשכח אותה"

פורסם בתאריך: 24.7.22 09:44

הטרגדיה בבית שמש: אלכסנדר סבנוק, בן 43, חשוד שרצח את בתו ליאנה, בת 21, בשעות הבוקר של יום שבת ושם קץ לחייו. על פי החשד, האב רצח את בתו בדקירות סכין בצווארה – ואז התאבד. אחיה הצעיר של הנרצחת הוא זה שמצא את שתי הגופות בבית והזעיק את כוחות הביטחון למקום. השכנים וחבריה של ליאנה ז"ל, שעוד בלילה שבין שישי לשבת בילתה עם חברותיה, ואף שיתפה את הבילוי בסטורי, מתקשים לעכל את מה שקרה: "ליאנה עטפה את כולנו בחום ובאהבה. היא תמיד תהיה חלק מאיתנו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בסביבות השעה 11:00 בבוקר אתמול (שבת), התקבל דיווח במשטרת בית שמש על שתי גופות, גבר בשנות ה-40 לחייו ואישה בשנות ה-20, אב ובתו, שנמצאו ללא רוח חיים בדירה בבית שמש. כוחות משטרה הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וראיות. החשד הראשוני הוא כי מדובר על זירת רצח והתאבדות.

מחקירת האירוע עולה שהאב היה מוכר למשטרה, סבל מבעיות נפשיות ואף איים בעבר על כוונותיו להתאבד. ליאנה ז"ל רק לאחרונה השתחררה משירות סדיר בצה"ל. "כולנו המומים מהמקרה המזעזע הזה", מספרת אחת השכנות. "מדובר באנשים שקטים ומאוד נחמדים. לפי מה שהבנתי ההורים גרושים והאבא כבר לא מעט זמן סובל מבעיות נפשיות. הוא כנראה ניצל את ההזדמנות שהאמא הייתה בנופש והבן לא היה בבית. פשוט כואב הלב שקורים דברים כאלה".

שכנה אחרת מספרת: "האם עובדת כספרית ואותה אני רואה מידי פעם. את האב לא ראיתי לפחות שנה אבל אחד השכנים טוען שראה אותו ביום שישי והוא היה נראה מוזנח ומוזר. מי חשב בכלל שדבר כזה יכול לקרות, כולנו פה עדיין בהלם".


ליאנה סבנוק ז"ל עם ליזי כהן (צילומים: פרטי)

ליאנה סבנוק ז"ל עם ליזי כהן (צילומים: פרטי)


"אני מרוסקת ולא מעכלת שליאנה האהובה שלי לא תהיה איתנו יותר", משתפת בכאב ליזי כהן, מנהלת חנות "טוונטי פור סבן", חנות בגדי הנשים בה עבדה ליאנה. "היא הייתה הלב של החנות, תמיד עם חיוך גדול על הפנים והיו לה אנרגיות מדהימות. עטפה את כולנו בחום ובאהבה ענקית. רק אתמול סידרנו את החנות ביחד והיא כהרגלה עשתה את עבודתה בשמחה גדולה. היא רק התחילה את החיים האמיתיים ואני יודעת שהיו לה תוכניות גדולות לעתיד. לעולם לא נשכח אותה, היא לעד תהיה חלק בלתי נפרד מחיינו. יהיה זכרה ברוך".

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך, שמכירה את ליאנה מהימים בהם ניהלה את בית ספר ברנקו וייס בעיר, נפרדת בצער מהתלמידה שכל כך העריכה: "ליאנה סבנוק ז"ל, תלמידתי לשעבר בברנקו וייס, בוגרת מסלול חיל האוויר, הייתה ילדה חכמה, חרוצה ומלאה באהבה. אזכור את החיוך שלה תמיד. צוותי הרווחה בעירייה פועלים מול המשפחה מהיוודע האירוע וימשיכו לעמוד לצידם ככל שיצטרכו. תושבי בית שמש כולה מחבקים את המשפחה, את האמא והסבתא, ונמשיך כולנו לפעול לעמוד לצידם. יהי זכרה ברוך. שנדע לראות את הטוב. בשורות טובות לכולנו".

 

 

גם סגן ומ"מ ראש העיר בית שמש, משה שטרית, התייחס למקרה הקשה בפוסט שכתב אמש בפייסבוק: "בדרך כלל את מוצ"ש אני מקדיש לתמונה שמחה/יפה/מרגשת מהשבוע שעבר. אך הדבר היחיד המעסיק אותנו ברגעים אלה הם הפנים המחייכות, היפות ומלאות התקווה של ליאנה סבנוק ז"ל שלעד תישאר צעירה. העיר בית שמש כולה מרכינה את ראשה בעצב. יהי זכרה ברוך".


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום מערב העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר