מזרח ירושלים (משמאל), זיקוקין שנתפסו על ידי המשטרה (צילומים: מוחמד מוסא שהואן, lehava nazareth Pikiwiki Israel, CC BY 2.5, מתוך ויקיפדיה, דוברות המשטרה)
מזרח ירושלים (משמאל), זיקוקין שנתפסו על ידי המשטרה (צילומים: מוחמד מוסא שהואן, lehava nazareth Pikiwiki Israel, CC BY 2.5, מתוך ויקיפדיה, דוברות המשטרה)

צפי לירי זיקוקין בלי הפסקה: תוצאות בחינות הבגרות במזרח ירושלים יפורסמו בשבת בבוקר

תוצאות מבחן התאוג'יה - המבחן המסכם ללימודי התיכון במזרח ירושלים וברשות הפלסטינית יפורסמו בשבת הקרובה בשעה 9:00. לאחר פרסום התוצאות - צפויים להישמע פיצוצי הדי זיקוקין בכל רחבי העיר. המשטרה כבר החלה בפעילות מניעה

פורסם בתאריך: 26.7.22 16:03

בשבת הקרובה, 30.7.2022, יפורסמו תוצאות מבחן התאוגי'ה – המבחן המסכם של לימודי התיכון במזרח ירושלים וברשות הפלסטינית (המקבילה לבחינות הבגרות בישראל) – ומיד לאחריהן צפויים להישמע ברחבי ירושלים (וברחבי ישראל בכלל) הדי פיצוצים נרחבים בשל ירי שמחה של זיקוקי דינור לאוויר.

מזה שנים רבות ששבת התאוג'יה היא הסיוט של תושבי ירושלים, כאשר הדי הפיצוצים נשמעים במשך שעות ארוכות כמעט בכל פינה בעיר, ובעיקר בשכונות הקצה אשר גובלות ביישובים פלסטינים ובשכונות מזרח ירושלים כמו הר חומה, גילה, ארמון הנציב, פסגת זאב, נוה יעקב וכו'.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כך למשל, בשנה שעברה, כפי שפורסם ב"כל העיר", התלוננו עשרות תושבי ירושלים – ברשתות החברתיות ובאופן רשמי במוקד העירוני ובמשטרת ישראל – על הדי הפיצוצים הנרחבים. בשל ירי הזיקוקין הנרחב והתלונות הרבות, פעלה המשטרה ארוכות בשכונות מזרח ירושלים ועצרה עשרות חשודים.

יש לציין כי משטרת ירושלים כבר החלה לפעול בנושא לקראת השבת הקרובה בעיקר במישור המודיעיני. במסגרת פעילות המשטרה נתפסו ביומיים האחרונים עשרות כוורות זיקוקין שהיו בדרכן למזרח ירושלים.


זיקוקין שנתפסו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

זיקוקין שנתפסו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)


ממשטרת ירושלים נמסר היום, שלישי (26.7): "לאחר שאמש נתפסו עשרות כוורות זיקוקין בעת שהיו בדרכן למזרח ירושלים, בפעילות נוספת שהתקיימה היום לאיתור זיקוקין ע״י בלשי תחנת מוריה, נעצר רכב בכביש המנהרות מדרום לירושלים ובו שני חשודים, בגיר (22) וקטין (16) תושבי חברון. בחיפוש ברכבם איתרו הבלשים 36 כוורות זיקוקין, שעל פי החשד היו בדרכן לשכונות מזרח העיר ויועדו לשימוש בסוף השבוע הקרוב. החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה מוריה וכוורות הזיקוקין נתפסו על ידי הבלשים. אתמול (שני) נתפסו על ידי בלשי תחנת מוריה עשרות כוורות זיקוקין נוספות שאותרו ברכב שנסע בכביש בגין בירושלים, ושני חשודים שנסעו ברכב הועברו אף הם לחקירה".


זיקוקין שנתפסו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

זיקוקין שנתפסו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)


"בתוך כך", ממשיכים ואומרים במשטרה, "נמשכת היערכות ופעילות שוטרי מחוז ירושלים שהחלה בשבועות האחרונים לקראת פרסום תוצאות בחינות התאוג'יה בסופ״ש הקרוב בקרב תושבי מזרח ירושלים מתוך כוונה לאתר, למנוע ולעצור את אלו שיבחרו לסכן את הציבור על ידי שיגור זיקוקין מסוכנים".

 

 

במשטרה מסכמים ואומרים: "יודגש כי הפעלת זיקוקין שלא בידי אדם מוסמך מהווה סכנה ממשית לכל מי שנמצא בקרבתם תוך סכנת פגיעה באזרחים תמימים. כמו כן, לא אחת פריטים פירוטכניים אלו משמשים גם לניסיונות לפגוע בכוחות הביטחון במהלך הפרות סדר והתפרעויות". משטרת ישראל תמשיך ותפעל בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם אותם פורעי חוק שיבחרו לסכן את חייהם ואת שלום הציבור ורכושו".


מחפשים את בית החלומות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרחי. ירושלמית

    טעות זיקוקי השמחה הם לא הסיוט של הירושלמים. הסיוט הוא ירי רימונים ומקלעים של כוחות הבטחון הישראלים על תושבי ירושלים הפלשתיניים בשכונותיהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר