מרכז העיר (צילום: ארנון בוסאני)
מרכז העיר (צילום: ארנון בוסאני)

דחיפה לסוחרי מרכז העיר: העירייה תממן 70 אחוז מהפעילות

מעמותת הסוחרים של מרכז העיר (B.I.D) נמסר כי “המימון יאפשר לנו, הסוחרים, ליזום פעילויות רבות נוספות במטרה להגביר תנועת צרכנים למרכז העיר”

פורסם בתאריך: 22.7.17 18:46

בשנה האחרונה מקודמות ברחבי העיר פעילויות של עמותת סוחרים מקומיות – B.I.D – כשהמטרה היא שהסוחרים יהיו שותפים של ממש במתרחש באזור הפעילות שלהם ובשיתוף פעולה עם העירייה ימשכו עוד ועוד לקוחות.

כחלק משיתוף הפעולה הזה, כך נודע ל”כל העיר”, תתקצב העירייה, באמצעות חברת “עדן” לפיתוח מרכז ירושלים, 70 אחוז מפעילות עמותת הסוחרים במרכז העיר.

בנימין טוויטו, מנהל עמותות סוחרי נחלת שבעה ובצלאל-ש”ץ, מאשר את הפרטים ומציין כי “חברת “עדן” החליטה לאחרונה לשנות את תמהיל המימון של עמותות הסוחרים. בתמהיל החדש, חלקה של “עדן” בתקציב עמותות הסוחרים עולה ל־70 אחוז כשהסוחרים ישלימו את 30 האחוז הנותרים. המימון יאפשר לנו, הסוחרים, ליזום פעילויות רבות נוספות במטרה להגביר תנועת צרכנים למרכז העיר”.

מדרחוב בן יהודה (צילום :ארנון בוסאני)

מדרחוב בן יהודה (צילום :ארנון בוסאני)

 

טוויטו מוסיף ואומר כי “ה־B.I.D. הינו מנגנון ייחודי המחבר בין עסקים ממרחב גיאוגרפי מסוים לעמותה רשומה, תוך הגדרת יעדים עסקיים משותפים. העמותות פועלות לשיפור הנראות הפיזית של בתי העסק, יוזמות פעילויות תוכן, תרבות ופנאי, וכן פעולות בתחום הפיתוח העסקי, תחרויות ומבצעים משותפים. באמצעות מנגנון זה ניתן לפעול במשותף לשגשוג כלכלי של מרכז העיר ושל העסקים הפועלים במרחב”.

עוד מציין טוויטו כי “לקראת הקיץ תקום עמותת סוחרים נוספת במרכז העיר”.

סגן ראש העיר עופר ברקוביץ (התעוררות) מוסיף ומציין כי “אנחנו מובילים שינויים כדי לסייע לעסקים הקטנים בעיר. המנגנון החדש של התמיכה ב־B.I.D, שבו חברת עדן תשקיע שבעה שקלים על כל שלושה שקלים של העמותות המחברות עסקים הוא שינוי דרמטי ביכולת לתמוך בעסקים במרכז העיר. הוא יאפשר פעולות רבות לשדרוג המרחב הציבורי וליצירת תוכן בקרבת העסקים, לפעולות שיווקיות ושדרוג הנראות במרחב הציבורי הסמוך לעסקים. אנחנו יודעים כמה קשה לעסקים, וזהו צעד אחד מני רבים שמטרתו לחזק את העסקים ולהמשיך את מגמת ההתחדשות של מרכז העיר”.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר