הישיבה החגיגית של ועדת החינוך העירונית לרגל השנה החדשה (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
הישיבה החגיגית של ועדת החינוך העירונית לרגל השנה החדשה (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

פותחים שנה: ועדת החינוך העירונית התכנסה לישיבה חגיגית לרגל פתיחת שנת הלימודים

בישיבה נסקרה היערכות מערכת החינוך הירושלמית לקראת שנת הלימודים החדשה שתפתח לאחר שאיום השביתה הוסר. בישיבה השתתפו ראש העיר משה ליאון וסגניתו, מחזיקת תיק החינוך ויו"ר הוועדה, חגית משה

פורסם בתאריך: 31.8.22 11:13

ועדת החינוך העירונית התכנסה אתמול, שלישי, לישיבה חגיגית לרגל פתיחת שנת הלימודים. בישיבה, נסקרה היערכות מערכת החינוך הירושלמית לקראת פתיחת השנה, תוך חיזוק חזון מודל החינוך הירושלמי הייחודי. את הישיבה כיבד בנוכחותו ראש העיר משה ליאון לצד סגניתו, מחזיקת תיק החינוך ויו"ר הוועדה, חגית משה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מעיריית ירושלים נמסר כי "לצד סקירת הפרטים הטכניים לקראת פתיחת השנה, הודגשה בישיבה ייחודיותו של החינוך הירושלמי כמערכת חינוך פורצת דרך, המעניקה חינוך רב גוני לאוכלוסיות המגוונות בעיר, תוך מתן דגש על קידום ופיתוח תוכניות חינוכיות חדשניות ומתאימות לכלל תושבי העיר.

"כך, פועלת העירייה לקידום ומציאת פתרונות למצוקת צוותי החינוך הארצית, בין השאר, על ידי הכשרת עתודות ומתן תמריצים לאנשי חינוך מקומיים. בין היתר, תפעל העירייה לקידום ואישור תכניות לתקצוב הכשרות של מורים וכן הענקת מלגות ומענקים למורים בעיר. בנוסף, נסקרו תוכניות לימודיות ייחודיות, ביניהן "גני היער", תוכנית פורצת מסגרות, אשר כוללת יציאה קבועה של תלמידי העיר ללמידה במרחבים הפתוחים ובפארקים הקיימים בעיר. במסגרת לימוד זו, זוכים תלמידי העיר לחוויית למידה מחוץ למסגרת 3 ימים בשבוע".

עוד נמסר כי "לצד תנופת התשתיות העוברת על המערכת, ובמיוחד במזרח העיר, תפעל העירייה לקידום ולהגדלת מספר בתי הספר הלומדים את התוכנית הישראלית – מכ-5,000 תלמידים בשנת הלימודים תשע"ז לכ-14,000 תלמידים שילמדו השנה בתכנית הלימוד הישראלית. מגמת גידול במספר בתי הספר הלומדים את התוכנית הישראלית מיוחסת להבנת היתרונות הגלומים בה".

ראש העיר משה ליאון: "העיר ירושלים נערכת בחגיגיות לקראת פתיחת שנת הלימודים. גם השנה, יתקיימו במערכת החינוך שפע של תוכניות חינוכיות חדשניות ופורצות דרך, כיתות חדשות שהתווספו וצוות עירוני מסור, אשר עושה לילות כימים על מנת להבטיח פתיחת שנה חלקה לתלמידי העיר. ילדי ירושלים, עלו והשכילו!".

סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה: "ירושלים היא מיקרוקוסמוס של ישראל. מדובר בעיר עם מספר התלמידים הרב ביותר בארץ ולכן המחויבות שלנו היא הגדולה ביותר, בכל הקשור לפתרון משבר איכות החינוך ונטישת צוותי ההוראה בעיר, כמו גם דאגה לתכניות לימוד תואמת לאוכלוסייה החרדית והערבית בעיר.

"תושבי ירושלים התברכו לגור בסביבה קהילתית וירוקה ואנו נקדם השנה יחד עם ראש העיר משה ליאון תכניות לימוד שירחיבו את מרחבי הלמידה אל מחוץ לבתי הספר וכן תוכניות חינוכיות קהילתיות שנרחיב השנה. תלמידי ישראל יפתחו השבוע את שנת הלימודים, ואני, יחד עם כל צוותי החינוך, כבר עמלים על החודשים הבאים והשנים הבאות כדי שנמשיך להוביל ולהיות בירת החינוך של ישראל".


מחפשים דירות גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר