תאורה חגיגית, ניקיון (צילום: רות פוגלר - אגף שפ"ע, אגף התברואה - עיריית ירושלים)
תאורה חגיגית, ניקיון במרחבים הציבוריים (צילום: רות פוגלר - אגף שפ"ע, אגף התברואה - עיריית ירושלים)

התקנת תאורה חגיגית, תגבור הניקיון ועוד: ההיערכות העירונית לחגים

כחלק מההיערכות של העירייה - האגף לחירום וביטחון יפעל במהלך ימי החג במוכנות לקראת כל תרחיש ואירוע. בנוסף, אגף אכיפה ושיטור עירוני יתגבר את צוותי האכיפה והשיטור בערבי חג ובחגים

פורסם בתאריך: 21.9.22 08:16

עיריית ירושלים נערכת לחגי תשרי וכלל אגפים יתגברו פעילותם לשמירת מרחב ציבורי נקי, חגיגי בטוח ומסודר לטובת תושבי ירושלים והמבקרים הרבים מהארץ ומחו"ל המגיעים לעיר. ההיערכות של העירייה כוללת התקנת תאורה חגיגית, פינוי גרוטאות, תגבור הניקיון, שמירת הסדר במרחב הציבורי, תגבור מערך האבטחה ברכבת הקלה והפסקת עבודות התשתית בחול המועד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"אגף התברואה נערך כבכל שנה לתיירות פנים וחוץ בחגי תשרי ומגביר את כלל עבודות הניקיון, לרבות שטיפת רחובות, פינוי אשפה, טיאוט ידני ומכני סביב השעון בסמוך לבתי-כנסת, בשכונות, במוקדי תיירות, אירועים ופסטיבלים ובכל רחבי העיר", מוסרים בעירייה. "אגף אכיפה ושיטור עירוני יתגבר את צוותי האכיפה והשיטור בערבי חג ובחגים".

"במטרה לשמור על חזות ופני המרחב הציבורי, יפונו באופן מתוגבר מכשולים וגרוטאות מהמרחב הציבורי, לרבות בחול המועד ויוגבר הפיקוח והמעקב אחר השלכת פסולת", מציינים בעירייה ומוסיפים כי "יתקיימו סיורי ביטחון בפארקים ובמרחב הציבורי להעלאת תחושת הביטחון הקהילתי והאישי, וכן יתבצע פיקוח על הקמת סוכות במרחב הציבורי בהתאם לנהלים ומניעת סוכות מסוכנות שפורסמו זה מכבר".

"תתקיים היערכות מיוחדת לשמירת הסדר במרחב הציבורי בכל אזור הרובע היהודי והעיר העתיקה ובמידת הצורך ינתן סיוע בהכוונת תנועה", עוד נמסר מהעירייה. "לאור ההחלטה על הפסקת כל עבודות התשתית ברחבי העיר, תתבצע בקרה על שמירת ההנחיה שלא לבצע עבודות בשטח. האגף לחירום וביטחון יפעל במהלך ימי החג במוכנות לקראת כל תרחיש ואירוע. מוקד התצפיתניות העירוני יתוגבר במהלך ימי החג לצפייה במרחב הציבורי, בדגש על פארקים ציבורים ומקומות בהם ריכוזי קהל נרחבים".

"נוכח העלייה לרגל והגעת תיירים מהארץ ומהעולם, יתוגבר מערך האבטחה ברכבת הקלה", עוד מציינים בעירייה. "אגף חירום וביטחון פועל בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל לשמירה על ביטחון התושבים והתיירים. האגף לשיפור פני העיר נערך לשתילה לאחר שנת שמיטה ולמעלה מ-340,000 פרחים עונתיים ישתלו וכ- 10,000 עצים יינטעו במבצע המתוכנן של עיריית ירושלים בתום שנת השמיטה. במחלקת המאור החלו בהרכבת כ- 500 קישוטים עם סמלים מתחלפים לרגל ראש השנה ברחבי השכונות, בצמתים ובצירים מרכזיים".

התושבים והמבקרים בעיר מתבקשים להישמע להוראות החוק ולהחנות את רכבם בהתאם לחוק. מומלץ להחנות את הרכבים בחניונים לרבות באזור העיר העתיקה – חניוני ממילא, קרתא וחניון ספרא. על מנת לשמור על מרחב ציבורי נקי, נעים ופתוח, גם לאחר החגים, התושבים מתבקשים, לפנות את הסכך מיד לאחר חג הסוכות.

 

 

"חג שמח ירושלים", אומר ראש העיר משה ליאון. "העיר ערוכה ומוכנה לקבלת השנה החדשה, הבאה עלינו לטובה ולחגי תשרי – למען התושבים והאורחים. נערכנו גם לאירוח עשרות אלפי המבקרים הצפויים לעלות לבירה, מכל רחבי הארץ ותיירים מהעולם. ירושלים היא סמל לקדושה, רוחניות וחיים משותפים. אני מזמין את כולם ליהנות מעירנו המדהימה. בואו ליהנות מהיפות בערי העולם. שנה טובה לכל עם ישראל".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הדירות הגדול של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. The philosopher

    כבוד ראש העיר !!!
    לא צריך אורות ושטויות , תורידו את הארנונה !! אתה גם ככה לא משלם אז מה זה מפריע לך ? אבל אנשים פשוטים כמוני שעובדים להרוויח את לחמם ביושר , לא אגפת לי מהאורות שתשים , זה לא יעשה לי ולאלפים כמוני את החג מאושר יותר , אבל אם לכבוד החגים לא נצטרך לשלם ארנונה כל כך גבוהה .. אז כן יהיה לו חג יותר שמח , לתשומת ליבך …

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר