ניידת חיסוני קורונה (צילום: צחי קראוס)
ניידת חיסוני קורונה (צילום: צחי קראוס)

הגל החמישי בדרך? זינוק במספר חולי הקורונה בירושלים – אלו השכונות האדומות

הציון הכללי של ירושלים אמנם נמוך בינתיים - 5.5 (צהוב), אולם ישנה עלייה של 12 אחוזים במספר הבדיקות החיוביות ועלייה של 19 אחוזים במספר המאומתים לעומת תחילת חודש נובמבר. בינתיים - פסגת זאב, בית הכרם, גוננים והר חומה אדומות. כל השכונות הערביות - ירוקות

פורסם בתאריך: 22.11.22 21:41

אם ירושלים (וישראל בכלל) בדרך לגל חמישי של קורונה? לפני נתוני אתר רמזור של משרד הבריאות הנכונים להיום (שלישי, 22.11), יש עלייה חדה במספר חולי הקורונה בעיר. הציון הכללי של ירושלים עדיין נמוך אמנם, 5.5 (צהוב), אולם בשכונות רבות – בעיקר במערב העיר – ישנו זינוק במספר החולים המאומתים ובמספר הבדיקות החיוביות. יש לציין כי כלל השכונות הערביות, כמו גם שכונת הר נוף, ירוקות עם מיעוט חולים – מה שעשוי להעיד על כך שלא מבוצעות בדיקות בכלל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


יצוין כי בישובים הסמוכים לירושלים – מעלה אדומים ומבשרת ציון – המצב קשה יותר כששני היישובים אדומים.

עיון במפת הרמזור של משרד הבריאות מגלה כי השכונות האדומות בירושלים הן פסגת זאב, בית הכרם, גוננים והר חומה, בעוד מרבית השכונות האחרות במערב העיר הינן כתומות, למעט רמות ובית וגן (צהובות) – עם שיעורי עלייה גבוהים של מאומתים ובדיקות חיוביות לעומת השבוע שעבר.

לפני נתוני משרד הבריאות בירושלים יש נכון להיום 622 חולים פעילים, כאשר, כאמור, ישנה עלייה משמעותית בשיעור המאומתים (19 אחוז מהשבוע שעבר) ובשיעור הבדיקות החיוביות (12 אחוז מהשבוע שעבר).

נתוני ההתחסנות בירושלים, וזה לא סוד, נמוכים ביחס לכלל האוכלוסיה. על פי נתוני משרד הבריאות רק 53.2 אחוז מתושבי העיר מחוסנים במנה השנייה ואילו את המנה השלישית של החיסון קיבלו רק 34.35 אחוז מתושבי העיר.

יצוין כי בקופות החולים מחסנים כעת את הציבור בחיסון שמתאים לזן האומיקרון ובחיסון משולב של קורונה ושפעת.

 

 


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר