מיצג התאורה בבן שטח (צילום: גיל טייכמן)
מיצג התאורה בבן שטח (צילום: גיל טייכמן)

וואו: צפו – מיצג התאורה המרהיב ברחוב בן שטח במרכז העיר

החל מאתמול בערב (חמישי) ולמשך שלושה חודשים יפעל מיצג התאורה המיוחד בכל ערב למעט ימי שישי. המיצג משלב אפקטים של החלפת צבעים עם מוזיקה. צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 23.12.22 08:27

חג האורים, חנוכריסטמס בירושלים, וברוח החגיגה הכפולה (ואפילו משולשת אם מוסיפים את הנוביגוד), הואר אתמול מדרחוב בן שטח, אשר מהווה את מוקד הבילויים הצעיר של ירושלים, בתאורה מרהיבה המשלבת מוזיקה, צבעים ואפקטים מיוחדים.

כאמור, מדרחוב בן שטח מהווה בשנים האחרונות את מוקד הבילויים של מרכז העיר, כשבאזור ישנם מגוון מסעדות, בתי קפה ופאבים. ברוח חג החנוכה ובמראה דומה לשווקי הכריסטמס הגדולים באירופה – השקיעה עיריית ירושלים בתאורה מרהיבה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"תקרת התאורה ברחוב עשויה משרשרת ארוכה של נורות רבות, הנשלטות מרחוק, כשהיא משלבת אפקט של החלפת צבעים ומוזיקה", מוסרים מעיריית ירושלים ומציינים כי "במהלך הקרנת מיצג האור יושמע קטע מוזיקלי של כ-3 דקות, והתיקרה תפעל במקצב, צבעים ואפקטים מסונכרנים שייצרו יחד קסם. תקרת האורות החדשה מעניקה לרחוב המרכזי אווירה חמה ומיוחדת, ויוצרת חווית שוטטות חורפית אורבנית נעימה במרכז ירושלים, בדרך המתחברת למספר רחובות מרכזיים ויוצרת רצף של מקומות בילוי ופנאי ירושלמים".



תאורת הרחוב המיוחדת תפעל בכל ערב (למעט ימי שישי כמובן) מהשעה 18:00 ועד לשעה 22:00 (כל שעה עגולה), זאת למשך כשלושה חודשים. הקרדיט במקרה הזה הולך לחברת העירונית עדן – החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים.

"רחובות הבירה ממשיכים להתחדש ולהתקשט עבור תושבי ומבקרי העיר", אומר ראש העיר משה ליאון. "אנחנו פועלים ללא הפסקה במטרה לשדרג את רחובות ירושלים, מהערים היפות בעולם, ולשלב בה אטרקציות ייחודיות ומרהיבות. כולכם מוזמנים להגיע ולצפות במיצג האור החדש, וליהנות מכל הטוב והיופי שיש לרחוב בן שטח ולסביבתו במרכז העיר להציע".

 

 


מחפשים דירת 3 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מרים

    עד מתי אתם פוסחים על 2 הסעיפים? תחליטו אם אתם חוגגים את חנוכה שזה נצחון העם היהודי על תרבות יון.
    או את יום אידם שזהו חג של אלו שרצו ללאבד את עמי…
    קצת הסטוריה על מה אתם חוגגים כדי להבין את הסטירה שחיברתם במילה אחת…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר