חשיפת מעבדת הסמים (צילום: דוברות המשטרה)
חשיפת מעבדת הסמים (צילום: דוברות המשטרה)

אלפי שתילים במשקל של מאות קילוגרמים: נחשפה מעבדת סמים במבשרת ציון

החשודים, תושב כפר סבא בשנות ה-30 לחייו ותושב אלעד בשנות ה-20 לחייו, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה הראל ונתפסו שני כלי רכב שעל פי החשד שימשו את השניים

פורסם בתאריך: 11.1.23 16:40

השוטרים חשפו אמש, שלישי, במבנה במבשרת ציון, מעבדת סמים ובה אלפי שתילים במשקל של מאות קילוגרמים וציוד רב. שני חשודים שהיו במקום נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה הראל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש, במהלך פעילות שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים בסיוע יחידת השיטור העירוני ולוחמי מג"ב, הגיעו הכוחות למבנה ביישוב מבשרת ציון עם צו בית משפט בעקבות חשד להימצאות סמים במקום. בחיפוש שערכו השוטרים במקום, אותרו במפלסים שונים חדרי גידול של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס, בהם למעלה מ-3,000 שתילים במשקל של כ-240 קילוגרמים, כ-14 קילוגרמים חומר חשוד כסם בתצורת תפרחת, פלאפונים רבים ושני חשודים שישנו במקום".

 

 

עוד נמסר כי "החשודים, תושב כפר סבא בשנות ה-30 לחייו ותושב אלעד בשנות ה-20 לחייו, נעצרו והועברו לחקירה בתחנת המשטרה הראל ונתפסו שני כלי רכב שעל פי החשד שימשו את השניים. הבוקר הוארך מעצרם של החשודים בבימ"ש ב-5 ימים לטובת מיצוי החקירה, זאת עד לתאריך 15.1.23".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד עבירות הסמים המסוכנים, בדגש לעבירות גידול, סחר והפצתם של הסמים, ותפעל לאיתורם של מעבדות הסמים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר