פחים בוערים בג'בל מוכבאר (צילום: דוברות המשטרה)
פחים בוערים בג'בל מוכבאר (צילום: דוברות המשטרה)

המתיחות במזרח ירושלים: מטען צינור מאולתר הושלך לעבר מבנה בסילוואן

במהלך הלילה התקיימו הפרות סדר בשכונות שונות במזרח ירושלים - בדגש על ג'בל מוכבאר ובית חנינא. במהלך הלילה הוזעקו הכוחות לסילוואן בעקבות השלכת מטען צינור. באירוע לא היו נפגעים אולם נגרם נזק למבנה

פורסם בתאריך: 30.1.23 08:44

הכוננות הגבוה בירושלים נמשכת, כאשר את מאות השוטרים, לוחמי מג"ב וחייל צה"ל שפרוסים ברחבי ירושלים, בדגש על העיר העתיקה ומזרח העיר, קשה מאוד לפספס.

במהלך הלילה (בין ראשון לשני) הכוחות של משטרת ירושלים ולוחמי מג"ב הוזעקו לשכונת סילואן במזרח ירושלים בעקבות מטען צינור מאולתר שהושלך לעבר ממבנה במקום והתפוצץ. לדברי המשטרה, "באירוע אין נפגעים, אולם נגרם נזק למבנה. חבלן המשטרה טיפל בזירה, וכוחות משטרה ביצעו סריקות במרחב, אספו ממצאים והחלו בחקירת המקרה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כידוע, כפי שפורסם, אמש (ראשון) פרצו הפרות סדר אלימות במספר מוקדים במזרח העיר – בדגש על שכונות ג'בל מוכבאר ובית חנינא. הפרות הסדר כללו השלכת בקבוקי תבערה ואבנים לעבר כוחות הביטחון כמו גם ירי זיקוקין לעבר השוטרים והלוחמים. בנוסף, עשרות הפורעים – מרביתם רעולי פנים – הבעירו פחי אשפה וגרמו לנזקים כבדים לסביבה.

הכוחות שפעלו בשטח עצרו מספר חשודים בהפרות הסדר האלימות, וחלקם יובאו הבוקר, שני, להארכות מעצר בבית המשפט.

בתוך כך, בשכונות קו התפר – ארמון הנציב, הר חומה, פסגת זאב ונוה יעקב מורגשת מתיחות ודריכות בקרב התושבים. הפיגוע הרצחני שאירע ביום שישי האחרון אינו נותן מנוח לתושבים. מתיחות מורגשת גם במוקדי הבילוי, כאשר בעלי מסעדות וברים מדווחים על ירידה במספר האורחים ועלייה במספר השליחויות.

 

 

זאת ועוד – בר הקקטוס 9 ברחוב שושן היה סגור אתמול (ראשון) וזאת בשל הירצחו של אחד מעובדי המקום – איליה סוסנסקי ז"ל – בפיגוע בנוה יעקב. על דלת הכניסה לפבא נתלה שלט עם שמו של איליה ז"ל, תאריך לידתו ותאריך פטירתו. בשלט סמוך נכתב: "משפחת הקקטוס9 אבלים וכואבים את מותו של איליה האהוב שלנו, שנרצח בפיגוע הנתעב בנוה יעקב. אח, חבר אמת ובעל לב הזהב.

"אנחנו סגורים ונחזור עם כוחות מחודשים ואנרגיות טובות בימים הקרובים. משתתפים בצער המשפחה וכואבים מאוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר