זירת ההצתה בגילה, זירת התאונה העצמית בסמוך לקבר רחל (צילומים: דוברות מד"א)
זירת ההצתה בגילה, זירת התאונה העצמית בסמוך לקבר רחל (צילומים: דוברות מד"א)

ניסיון רצח והתאבדות? אישה בשנות ה-30 הוצתה בביתה בגילה; בן זוגה לשעבר נהרג בתאונה עצמית בסמוך לקבר רחל

קצת לפני השעה 11:00 התקבל דיווח במוקד מד"א על שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב המרגלית בגילה. אישה בשנות ה-30 בחייה פונתה במצב קשה לבית החולים. מעט לאחר מכן, דווח כי רכב שנמצא בבעלות האישה התנגש בקיר בסמוך לקבר רחל, וככל הנראה מדובר בבן זוגה לשעבר. החקירה בראשיתה

פורסם בתאריך: 1.3.23 11:37

אירוע קשה בשכונת גילה: לפני זמן קצר, קצת לפני השעה 11:00, הוזעקו כוחות משטרה לרחוב המרגלית בגילה בעקבות דיווח אודות הצתה של אישה בשנות ה-30 לחייה. כתוצאה מכך, האישה נפגעה באורח קשה ופונתה להמשך טיפול רפואי בבית החולים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בגוננים? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


במקביל, התקבל דיווח על רכב שבבעלות האישה אשר פגע בקיר בסמוך לקבר רחל, תאונה עצמית. כתוצאה מכך, נקבע במקום מותו של נהג הרכב.

 

 

במשטרה מציינים כי "מבירור ראשוני של פרטי האירוע עולה כי ככל הנראה מדובר בבני זוג לשעבר. כוחות משטרה נמצאים בשתי הזירות והחלה חקירה".

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 10:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על שריפה בדירה בבניין מגורים בן 5 קומות ברחוב המרגלית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו להדסה עין כרם, אישה כבת 40 במצב קשה עם כוויות בגופה".

חובש בכיר במד"א משה חמד וחובשת רפואת חירום במד"א ציפי צייגרמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האישה בכניסה לדירה כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מכוויות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל מתן חמצן ונוזלים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא במצב קשה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר