מעצר החשודים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

"כיף לאמא של שהיד": לפני הרמדאן – תושבי מזרח העיר נעצרו בחשד להסתה

מפקדת החקירות למניעת הסתה, שנפתחה במחוז ירושלים לקראת הרמדאן, כבר החלה בפעילות נחושה נגד קריאות לאלימות ברשתות החברתיות. הלילה נעצרו שני צעירים ממזרח העיר לאחר שפרסמו בטיקטוק: "בשביל אלוהים נחיה ונמות עד השחרור"

פורסם בתאריך: 22.3.23 12:05

שני חשודים נעצרו הלילה, שבין שלישי ורביעי, על ידי שוטרי מחוז ירושלים לאחר שפרסמו סרטוני איומים ועידוד אלימות וטרור ברשת החברתית "טיקטוק". בתוך כך, מחוז ירושלים של המשטרה הגביר את הניטור הרשתי של תכני הסתה ואלימות ברשת לקראת ובמהלך חודש הרמדאן באמצעות חמ״ל התודעה שפועל במחוז ירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


ממשטרת ירושלים נמסר כי "במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל בפרסומי אלימות והסתה באמצעות סרטונים ותכנים שונים ברשתות החברתיות השונות, נעצרו במהלך הלילה שני חשודים בחשד שפרסמו סרטונים בעלי תוכן המעודד אלימות ואיומים ברשת החברתית.

"בעקבות ניטור סרטונים ובהם תוכנים שפורסמו ברשת, בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם במחוז ירושלים, איתרו את החשודים במעשה המתועדים בסרטונים שהופצו כשהם מהללים שהידים, מסיתים לפיגועים ומתבטאים: 'בשביל אלוהים אנחנו נחיה ונמות עד השחרור, איזה כיף לאמא של שהיד' ועוד".

שני החשודים, תושבי מזרח העיר כבני 22,17, שנעצרו על ידי בלשי יל"פ מרחב קדם, הועברו לחקירה במפקדת החקירות של מחוז ירושלים שהוקמה לקראת חודש הרמדאן.

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת מחוז ירושלים תמשיך כל העת בפעילות הכוללת ניטור פרסומים חריגים ותרגומה לפעילות מבצעית נגד חשודים המפרסמים איומים או דברי הסתה לאלימות וטרור, זאת כחלק ממדיניות נחושה ובלתי מתפשרת של מפקד מחוז ירושלים תוך הכוונת כלל היחידות, האמצעים והיכולות לתכלית זו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר