יוסי אבישר בבית החולים (צילום: פרטי)
יוסי אבישר בבית החולים (צילום: פרטי)

בהמשך לפרסום ב"כל העיר": נעצר חשוד בתקיפת הקשיש בימין משה

יוסי אבישר, תושב העיר כבן 83, הותקף במהלך ויכוח על חניה בסמוך לביתו בימין משה. אמש, ראשון, כעשרה ימים לאחר האירוע, עצרה המשטרה חשוד והוא יובא הבוקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום. עו"ד של החשוד: "מרשי מכחיש כל קשר לאירוע שלכאורה התרחש ומאחל החלמה מהירה למר אבישר"

פורסם בתאריך: 3.7.23 08:14

בהמשך לפרסום ב"כל העיר" – המשטרה עצרה חשוד בתקיפה של יוסי אבישר, בן 83 מימין משה, לפני כעשרה ימים. החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, הועבר אמש (ראשון, 3.7) לחקירה בתחנת לב הבירה של משטרת ירושלים והיום, שני, הוא יובא בפני בית המשפט, שם צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירת 5 חדרים בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כזכור, אתמול פורסם ב"כל העיר" כי אבישר הותקף ביום ה-21.6 בחנייה הפרטית של בניין מגוריו בימין משה בעקבות ויכוח עם נהג אשר "התגנב לחניה", כך לדברי אבישר. כתוצאה מהתקיפה סובל אבישר מ-8 צלעות ובימים הקרובים הוא יעבור ניתוח לאיחוי שבר משמעותי בידו.

בשיחה עם "כל העיר" סיפר אבישר: "פניתי לנהג ואמרתי לו שאסור לו להיכנס, שזו חניה פרטית. הוא אמר אין בעיה – אני רק מסתובב, אבל בפועל הוא תפס מקום חניה ואמר שאחד הדיירים הזמין אותו. ביקשתי ממנו שוב להוציא את הרכב מהחניה עד שיגיע אותו הדייר ויפתח לו את החניון, אבל הוא לא הקשיב".

 

 

לדברי אבישר, הוא ניגש לרכב המדובר כדי לצלם את הנהג ואת מספר הרכב, אבל אז "הנהג התפרץ מולי וצעק שאני לא אצלם את הרכב שלו, תוך שהוא דחוף אותי בכוח דחיפה מקצועית כזו, ואני יודע לזהות דחיפה מקצועית כי למדתי 20 שנה טאי צ'י. אני בן אדם מבוגר וכתוצאה מהדחיפה עפתי 4 מטרים אחורה, נפלתי על הגב, הראש שלי נחבל, היד שלי נשברה ובבית החולים גילו ששברתי 8 צלעות. שכבתי על הרצפה וצעקתי אמבולנס, משטרה, אמבולנס משטרה. אני לא זוכר אם אותו אדם ניגש אלי לבדוק איך אני מרגיש. לבסוף עובר אורח ששמע אותי צועק הזמין אמבולנס ופינו אותי לשערי צדק".

אבישר הגיש, לדבריו, תלונה מקוונת באתר משטרת ישראל יומיים לאחר שהותקף, ביום ה-23.6, ואף פרסם את דבר תקיפתו בדף הפייסבוק האישי שלו.

אמש, כאמור, עצרה המשטרה חשוד במעורבות בתקיפתו של אבישר."אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ובפרט כלפי קשישים וחסרי ישע", נמסר ממשטרת ירושלים, "ונמשיך לפעול נגד חשודים בעבירות בריונות ואלימות במרחב הציבורי ובכלל, עד למיצוי הדין עמם".

עו"ד עמית פורת, שמייצג את החשוד מסר אתמול ל"כל העיר": "מרשי מכחיש כל קשר לאירוע שלכאורה התרחש ומאחל החלמה מהירה למר אבישר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר