עיר האוהלים בגן סאקר בסוף חודש יולי (צילום: פרטי)
עיר האוהלים בגן סאקר בסוף חודש יולי (צילום: פרטי)

בחמישי – האוהלים חוזרים לגנים הציבוריים בירושלים

לא, לא מדובר על הקמת 'עיר אוהלים' נוספת של המחאה נגד הרפורמה/המהפכה המשפטית, אלא על סבב שני בקיץ הנוכחי של מיזם 'קמפינג בגינה'. השכונות והפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 8.8.23 20:11

קיץ של אוהלים בירושלים: מאז תחילת הקיץ, הפכה ירושלים לאתר קמפינג אחד גדול. קודם היה זה במסגרת מיזם 'קמפינג בגינה' של עיריית ירושלים, וממש לא מזמן – רגע לפני שחוק צמצום עילת הסבירות עבר בכנסת, הוקמה, כזכור, בגן סאקר 'עיר אוהלים' של מאות מבין המפגינים נגד המהפכה המשפטית.

והנה, ביום חמישי הקרוב, 10.8, שוב יוקמו אוהלים בגנים ברחבי העיר. יהיה זה במסגרת סבב שני של אירוע 'קמפינג בגינה', כשהפעם אתם מוזמנים לגן הכדורים בגבעת מרדכי, לגן ליפשיץ בבקעה, לפארק גוננים ולטיילת ארמון הנציב -ולבלות לילה תחת כיפת השמיים. בסבב הראשון של המיזם, במהלך חודש יולי, נרשמו באוהלים כ-1,000 משתתפים, ולאור ההצלחה והביקוש – הצפי הוא כי ביום חמישי יפקדו את הגנים עם אוהלים כ-1,300 משתתפים.


מיזם קמפינג בגינה (צילום: עיריית ירושלים)

מיזם קמפינג בגינה (צילום: עיריית ירושלים)


 

 

כחלק מהאירוע, ניתן יהיה ליהנות ממגוון פעילויות לכל המשפחה – סדנאות יצירה, שירה בציבור, בועות סבון, תצפית כוכבים, סיורי עששיות, צפיה משותפת בסרט בפארק ושוקו ולחמניה בבוקר שלמחרת והכל – במרחק הליכה מהבית.

האירוע הוא חלק מסדרת אירועי קיץ למשפחות צעירות בעיר לאורך כל החופש הגדול ובהם: עפיפוניאדה, מתחם סוף הקיץ בגן הפעמון, שבוע אהבת חינם, אירועי קיץ שכונתיים ועוד.

עיריית ירושלים: "סבב נוסף של אירוע "קמפינג בגינה" יוצא לדרך, זאת לצד המשך פעילויות העירייה לקיץ עבור כלל תושבי העיר ובמיוחד עבור המשפחות הצעירות בשכונות. אנו מזמינים את המשפחות הצעירות לקחת חלק בחוויית הקיץ המיוחדת וכן במגוון האירועים העירוניים אותם מקיימת העירייה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר