רכב השבת של התעוררות (צילום: באדיבות התעוררות)
רכב השבת של התעוררות (צילום: באדיבות התעוררות)

אחלה קמפיין בחירות: בשבת הקרובה – מיזם תחבורה שיתופית של התעוררות

עיריית ירושלים, כידוע, סירבה להצטרף למיזם התחבורה השיתופית 'נעים בסופ"ש' של ערי גוש דן, אז לקראת הבחירות, וכחלק מהקמפיין, בהתעוררות החליטו לנסות להרים את הכפפה. בשבת הקרובה תפעל, במימון התנועה, תחבורה שיתופית בתוך העיר ואולי גם ייסעו לתל אביב. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 9.8.23 08:04

שבוס – גרסת התעוררות: זוכרים את מיזם התחבורה הציבורית הנהדר שפעל בירושלים עד שנת 2019? אז הנה, לקראת הבחירות למועצת העירייה באוקטובר הקרוב תנועת התעוררות יוצאת במיזם משלה – הפעלת תחבורה שיתופית בשבתות במימון התנועה. שבוס, כאן המקום לציין, הפסיקה את הפעילות בין היתר בשל קשיים תקציביים והחלטה לרכז את השירות במוקדים מסוימים – כך שלא בטוח כמה זמן תוכל התעוררות להפעיל את 'אוטובוס השבת' שלה – אבל בהחלט מדובר בגימיק נחמד לקראת הבחירות.

בהודעת התנועה נכתב: "ירושלים היא עיר מיוחדת בכל ימות השבוע, ובמיוחד בשבת. הייחודיות שלה נחה בכל רחוב וסמטה בעיר. מרגישים שהשבת נכנסה לעיר. כבר שנים רבות מספרים לנו שהצביון הייחודי יירמס אם רק נדע לציין את השבת באופן שונה אחד מהשני. שיש רק דרך אחת לכבד את השבת. בירושלים של התעוררות יש מקום לשבת של כולם.ן. אחד רוצה את הדג של סבתא ואחרי זה לבלות עם חברים, אחת רצה לבית כנסת ואחד רוצה לצאת לאכול (ולחזור למעונות). אחת מבלה בגן החיות ואחד חוזר שוב על הפרשה. אחת הולכת לים ואחד שאוהב להיות בבית עם הילדים, אנחנו לא רוצים לחיות בעיר שצעירים עוזבים אותה, אנחנו גם לא רוצים עיר שסגורה לכולם בסופי שבוע.

אנחנו, בהתעוררות, תמיד מבקשים, בכל הכבוד, שכל אחד יחיה בדרך שלו – לא על חשבון האחר, אלא לצד האחר. בירושלים של התעוררות יש מקום לכולם!".

בהמשך נכתב: "גם תחבורה ציבורית בסופ״שבת היא דרך להגיד שיש גם ציבור שאינו שומר שבת וכל כך רוצה להישאר ירושלמי. ולחיות פה. מי שרוצה כאן ירושלים עם צביון ציוני, יהודי צריך לאזור אומץ. רק כך נזכה שתהיה לכולנו סוף סוף – שבת שלום. הצטרפו אלינו לאוטובוס סופ״שבת של התעוררות. קונספט ראשון מסוגו בירושלים שמאפשר תחבורה זמינה בשבת – לכל המעוניין בכך".


אדיר שוורץ (צילום: שרון גבאי)

אדיר שוורץ (צילום: שרון גבאי)


 

 

יו"ר התעוררות אדיר שוורץ מוסיף: ״הגיע הזמן שהשבת בירושלים תהיה של כולם. מאז ומתמיד התעוררות דגלה וקידמה פתרונות תחבורה ציבורית מצומצמת בשבת ברוח גביזון מדן. דור המנהיגות הצעירה של התעוררות החליט להרים את הכפפה ולהוביל במסגרת הקמפיין, פילוט שבעתיד יהפוך לחלק בלתי נפרד מהתחבורה הירושלמית בשבת. אני מזמין כל ירושלמי וירושלמית להירשם למיזם ולהנות מתחבורה שיתופית בירושלים, גם בשבת״.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חילוני גאה בחופשו

    יששש!!! איזה כיף!!!
    לצאת מהבית ולבלות ולא לשבת בבית ולבהות בקיר

  2. ירושלמי גאה (בשתי המובנים)

    דווקא לקראת בחירות? איפה הייתם כל הזמן הזה?????
    למה אתם חושבים שאנחנו מפגרים ולא יודעים שאתם רק עושים פוזות. אני רוצה לראות אותכם דואגים לנו גם כאשר אין בחירות. אנחנו לא מפגרים. לא צריך את האוטובוסים שלכם בשבת ניקח מוניות.

  3. יוני

    טוב שנזכרתם…את הקול שלי כבר לא תקבלו,
    חתיכת עסקנים שמחפשים ג'ובים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר