ג'ק סגל - יוסף מרדכי פרויזר (צילומים: דוברות המשטרה)
ג'ק סגל - יוסף מרדכי פרויזר (צילומים: דוברות המשטרה)

32 נשים נפלו קורבן: הוארך מעצרו של נוכל אתרי ההיכרות "ג'ק סגל" שוב הוארך

מעצרו של יוסף מרדכי פרויזר, בן 35, מירושלים הוארך שוב לבקשת המשטרה - הפעם ב-5 ימים. פריזר נחשד כי השתמש בזהות הבדויה 'ג'ק סגל' באתרי היכרויות והשתמש בהבטחות שווא כדי לקיים עימן יחסי מין. במשטרה מדגישים כי החקירה בעניינו נמשכת

פורסם בתאריך: 3.9.23 15:05

בית משפט השלום בירושלים האריך היום, ראשון (3.9) פעם נוספת את מעצרו של נוכל אתרי ההיכרות "ג’ק סגל". מהדיון בבית המשפט עולה כי בשלב זה בידי המשטרה עדויותיהן של 32 נשים, שעל פי החשד החשד נפלו קורבן למעשיו של החשוד בהם בעילה שהושגה במרמה.

מעצרו של סגל, יוסף מרדכי פרויזר בשמו האמיתי, הוא עד בחמישה ימים נוספים, עד ליום חמישי (7.9).

במשטרה מציינים כי "חוקרי מפלג ההונאה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים ממשיכים בימים אלו את חקירת הפרשה. עד כה גבו חוקרי המשטרה את עדותם של 32 נשים, שעפ״י החשד נפלו קורבן למעשיו של החשוד (תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו) בשיטה דומה".


 

 

 

כזכור, סגל/פרויזר נעצר בחודש שעבר ע״י בלשי ימ״ר ירושלים, ומעצרו הוארך מעת לעת לצרכי החקירה.

"על פי החשד ועדויות הנשים", אומרים במשטרה, "יצר החשוד קשר עם נשים רבות באמצעות יישומי היכרויות שונים, נפגש וניהל עמן מערכות יחסים רומנטיות תוך זהות בדויה בשם "ג'ק סגל" ונסיבות חיים שקריות שמסר להן במשך מספר חודשים ועם כמה נשים במקביל. כל זאת על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמיתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך לרבות נישואין והקמת משפחה, שהובילו גם לקיום יחסי מין עמו, שעפ״י החשד הושגו במרמה".

יצוין כי החקירה עדיין נמשכת ביחידה ההונאה של משטרת ירושלים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ישראל

    כמה טיפשים צריך להיות בשביל להבין שהוא נוכל?!
    ממתי אתן שוכבות עם מישהו שמעולם לא ראיתן את משפחתו ומעולם לא הייתן בביתו, והוא גם לא היה איתכן כמה ימים כי הרי יש לו משפחה וילדים, אבל כהנשים רוצות לשכב עם גבר שעושה להן את זה פתאום הן לא רואות בעיניים, וזו התוצאה, סוף מעשה במחשבה תחילה, תתחלו לבדוק הייטב לפני שאתן נכנסות עם מישהו למיטה, שלא נדבר על אלו שטענו שהם דיברו על חתונה, איך חתונה בלי לדעת עליו כלום?!?! הן הזויות לא פחות ממנו. צר לי אבל הנשים האלו באמת הלכו בעיניים עצמות לשכב איתו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר