קמפיין הבחירות של ש"ס ירושלים (צילום: ש"ס ירושלים)
קמפיין הבחירות של ש"ס ירושלים (צילום: ש"ס ירושלים)

"נחושים להגדיל את הכוח" – ש"ס ירושלים השיקה את קמפיין בחירות

תחת הסלוגן "מובילים בעשיה" הציגה סיעת ש"ס בירושלים את קמפיין בחירות 2023 למועצת העירייה. יו"ר ש"ס בעיר הרב צביקה כהן: "ש"ס בירושלים גאה להיות סמל ומופת להישגים אדירים בהיקפים שלא הכרנו בעבר"

פורסם בתאריך: 3.9.23 19:24

בחירות 2023: "מובילים בעשיה" – זהו הסלוגן שנבחר על ידי ש"ס ירושלים להוביל את קמפיין הבחירות למועצת העירייה. מבחינת ש"ס ירושלים, שמובלת ומונהגת על ידי סגן ומ"מ ראש העיר הרב צביקה כהן, הסיסמה מבטאת את המהפכה האדירה שחוללה הסיעה בירושלים ב-5 השנים האחרונות בכל השכונות ולכל המגזרים.

לדברי גורמים בש"ס ירושלים – העשייה במגזר החרדי באה לידי ביטוי בסיוע צמוד לכלל הקהילות, במהפכת ההקצאות למוסדות חינוך, ישיבות, בתלמודי תורה ובתי כנסת, ארגון 'לבקר בהיכלו' שפעל רבות עבור בני הישיבות, אגף 'מורשת מן המזרח' שארגן מאות רבות של אירועי תרבות חסרי תקדים לכלל הציבורים בעיר, הקמת מסגרות מיוחדות לנוער מתמודד, טיפול פרטני מול קהילת עולי צרפת אתיופים ועוד.


קמפיין הבחירות של ש"ס ירושלים (ש"ס ירושלים)

קמפיין הבחירות של ש"ס ירושלים (ש"ס ירושלים)


יש לציין כי בש"ס יצרו קמפיין מובנה לציבור המסורתי בירושלים, שם נבחרה הסיסמא "בשביל הנשמה", שמתנוססת ביחד עם תמונתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. "גם הציבור המסורתי בירושלים נהנה משפע של אירועים ופעילויות של תרבות יהודית לאורך כל השנה במתנ"סים השונים בשכונות העיר", ציינו גורמים בסיעה.

 

 

כיום, כידוע, לש"ס ירושלים יש 5 מקומות במועצת העירייה. הראשון, כאמור, הרב צביקה כהן (סגן ומ"מ ראש העיר) ובנוסף אליו מכהנים חיים כהן, שמואל מרציאנו, צביקה אסולין, אריאל גולן – כולם נמצאים ברשימה גם לקראת הבחירות הנוכחיות.

"סיעת ש"ס בירושלים גאה להוביל את העשיה בירושלים ולהיות סמל ומופת להישגים אדירים בהיקפים שלא הכרנו בעבר", אומר היו"ר בירושלים הרב צביקה כהן. "כל זאת בזכות חבריי לסיעה הפועלים יום ולילה במסירות רבה כדי להציב את תושבי ירושלים על ראש שמחתנו. אני פונה לכל אוהדי התנועה הקדושה ולכל תושבי העיר האוהבים את המסורת – את המנגינה הזו אסור להפסיק! אנחנו חייבים לפעול במרץ ולהגדיל את כוחנו כדי להמשיך את הפעילות האדירה למענכם ואף להכפיל ולשלש אותה בעזרת ה'".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר