מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

הפגע וברח בשישי לפנות בוקר: מעצרו של הנהג הוארך עד יום ראשון, מעצר הנוסעת הוארך גם הוא

משטרת ירושלים מגבשת ראיות לקראת כתב אישום באירוע דריסת מתנדב המשטרה בצומת בן צבי-רבין ביום שישי לפנות בוקר. גם מעצרה של האישה שנסעה לצידו, שהיא גם בעלת הרכב, הוארך כשבמשטרה מציינים כי היא חשודה בהפקרה

פורסם בתאריך: 3.10.23 18:03

הנהג החשוד בדריסת מתנדב המשטרה ביום שישי לפנות בוקר יישאר במעצר עד ליום ראשון הקרוב, 8.10.23, כך פסק בית משפט השלום בירושלים. גם מעצרה של הנוסעת שהיתה לצידו בזמן האירוע, אישה בת 42 שהיא גם בעלת הרכב, הוארך, כשהיא חשוד בעיקר בהפקרה.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", במהלך פעילות משטרתית שהתבצעה החל מליל חמישי ועד ליום שישי לפנות בוקר, עצרו השוטרים את הנהג לבדיקה שגרתית, במהלך הם חשדו כי הוא נוסע בגילופין. מתנדב המשטרה ביצע לנהג בדיקת ינשוף, ולאחר שהתוצאה התקבלה (לדברי גורמים במשטרה עמדה על פי 3 אלכוהול מהמותר) – הוא החליט לברוח. הנהג לחץ על דוושת הגז כשהוא מחזיק את מתנדב המשטרה ונוסע במהירות לאורך כ-20-15 מטר, אז הוטח המתנדב בחוזקה אל הכביש, והנהג המשיך בהימלטות.

ביום ראשון, כזכור, איתרה המשטרה את הרכב הפוגע, בבעלותה של תושבת ירושלים בת 42. רכבה נלקח על ידי המשטרה והיא נעצרה לחקירה. בהמשך אותו היום נעצר גם החשוד בדריסה. במשטרה עדיין בודקים את טיב הקשר בין השניים, שאינו קשר משפחתי.

 

 

כך או כך, החשודים הובאו בפני בית משפט השלום, אשר החליט כאמור להאריך את מעצרם. זה של הנהג עד ליום ראשון ואילו הנוסעת עד מחר.
במשטרה מציינים כי החקירה נמשכת ומעריכים כי בקרוב מאוד תגיע החקירה למיצוי ויוגש כתב אישום.

***

בתוך כך, במשטרת ירושלים נמשכת גם חקירת תאונת הפגע וברח השנייה שאירעה ביום שישי, שבה נהרג רוכב אופנוע כבן 35 לאחר שנפגע על ידי רכב במחלף בן ציון בכביש בגין. הרכב הפוגע, כאמור, נמלט מהמקום.

על החקירה מוטל בשלב זה צו איסור פרסום, ואלו הפרטים היחידים שמותרים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר