אושר ומיכאל וקנין (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים)
אושר ומיכאל וקנין (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים)

מסיבת הקטל בדרום: אושר ומיכאל מקרית היובל נעדרים

מלחמה בדרום: התאומים אושר ומיכאל וקנין, בני 35 מקרית היובל, חלק מהפקת מסיבת הטבע 'נובה' בדרום. המשפחה לא שמעה מהם מאז שעות הבוקר ומבקשת עזרה במציאתם ובתפילות לשלומם

פורסם בתאריך: 8.10.23 00:14

התמונות והדיווחים הקשים ממשיכים לזרום, כשנדמה שאחד המוקדים הקשים והקטלניים ביותר היה במסיבת הטבע שהיתה בסמוך לקיבוץ רעים. מאז שעות הבוקר המוקדמות הרשתות החברתיות מלאות בבקשות ובתחינות לעזרה ולסיוע באיתור משתתפים מהמסיבה שלא יצרו קשר.

שניים מהנעדרים הם אושר ומיכאל וקנין, תאומים בני 35 מקרית היובל, אשר היו חלק מהפקת המסיבה. על פי בקשות העזרה של בני משפחתם ברשתות החברתיות – אחד מהם יצר קשר בשעות הבוקר, אבל מאז נותק הקשר ואיש לא שמע מהם. יצוין כי במהלך היום פורסמו ברשתות רשימות שמיות כאלה ואחרות על ניצולים מהאירוע הקשר ברעים, אולם נראה כי לפחות לגבי אושר ומיכאל הדיווחים אינם נכונים והם עדיין לא אותרו או יצרו קשר.

בני משפחתם מתחננים לעזרה וסיוע במציאתם. כמו כן, המשפחה מבקשת להתפלל לשלומם – אושר בן רחל ומיכאל בן רחל.

 

 

יצוין כי בשעות הערב המאוחרות, באיחור של שעות רבות ועם חוסר ודאות כבד של מאות משפחות, החל לפעול מוקד משפחות של פיקוד העורף בשיתוף המשטרה. מפיקוד העורף נמסר: "משפחות המחפשות את יקיריהם מתבקשות להגיע לבניין להב 433 (הנגב 4, קריית שדה התעופה) עם פרטים מזהים, פריט ממנו ניתן להפיק DNA ותמונה של הנעדר. בני משפחה שמבקשים לדווח על העדרות קרוביהם ונמצאים באזורי הלחימה מתבקשים בשלב זה לדווח טלפונית למוקד 105 של משטרת ישראל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר