הכתובות המזעזעות במאה שערים (צילומים: דוברות המשטרה)
הכתובות המזעזעות במאה שערים (צילומים: דוברות המשטרה)

1,400 מחבלים ציונים נוטרלו – כתובות הנאצה המזעזעות במאה שערים

במאה שערים רוססו כתובות נאצה נגד ישראל וחיילי צה"ל, נתלו דגלי אש"ף ונשמעו גילויי שמחה על מתקפת הטרור הרצחנית של החמאס ב-7/10. במהלך פעילות המשטרה למחיקת הכתובות - הושלכו אבנים, ביציעים ובקבוקים לעבר כוחות המשטרה, שזכו לכינוי הגנאי 'מחבלים נאצים'

פורסם בתאריך: 1.11.23 14:30

"1,400 מחבלים ציונים נוטרלו" – כתובת הנאצה המזוויעה הזו נגד חללי צה"ל והנרצחים במתקפה הנפשעת של ארגון הטרור חמאס על יישובי עוטף עזה והדרום נמצאה היום, רביעי, בלב ליבה של ירושלים. לא בשכונה ערבית ולא במזרח ירושלים – במאה שערים.

כן, המלחמה בהסתה ובגילויי השמחה על המתקפה הרצחנית של ארגון הטרור חמאס ביישובי עוטף עזה והדרום נמשכת, ומסתבר שהיא לא מתנהלת רק מול חלק מערביי מזרח ירושלים. היום, רביעי, פעלו כוחות רבים של שוטרי תחנת לב הבירה, יס"מ (יחידת מסתערבים) ולוחמי מג"ב במאה שערים, שם רוססו כתובת נאצה נגד ישראל ונתלו דגלי אש"ף.


1400 מחבלים ציונים נוטרלו - הכתובת במאה שערים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


דגל אש"ף מתנוסס במאה שערים (צילום: דוברות המשטרה)

דגל אש"ף מתנוסס במאה שערים (צילום: דוברות המשטרה)


 

 

במשטרה מציינים כי "במהלך פעילות השוטרים, החלה הפרת סדר שכללה השלכת חפצים שונים; ביצים, מים, בקבוקים, ויידוי אבנים לעבר השוטרים ואף קריאות גנאי לעבר השוטרים שכללו – מחבלים נאצים. כוחות המשטרה ומג"ב שפעלו במקום, פעלו לפיזור ההמון המשולהב שקרא קריאות נאצה לעבר השוטרים".

עוד מציינים במשטרה כי רוססו כתובות שונות מלבד זו שבכותרת כמו 'ציונים=נאצים' ועוד ועוד דברי בלע של קיצונים מהזן השפל ביותר. כעת נותר רק לייחל למעצרים ולכתבי אישום שיוגשו נגד האשמים. "המשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שיפר את הסדר בשעת מלחמה, יפעל נגד מדינת ישראל ויפגע בשוטרים או באזרחים", נמסר.


ציונים אינם יהודים - הכתובת במאה שערים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


ציונים שווה נאצים - הכתובת במאה שערים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיה אברמסקי

    רק הנטורי קרטע במאה שערים . כל השאר הם אזרחים טובים . אי אפשר פשוט להגלות אותם … להוציא אותם מהבתים ולחסום את הבתים . זה כמו פיגוע . פשוט לאטום את הבתים שלהם( הם לא רבים ) ולנטרל אותם זהו
    זוועה …. הם מלכלכים על כולם .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר