אילוסטרציה מעצר, הנשק שנתפס אצל החשוד (צילומים: דוברות המשטרה)
אילוסטרציה מעצר, הנשק שנתפס אצל החשוד (צילומים: דוברות המשטרה)

נמנע פיגוע? תושב ג'בל מוכבאר נעצר בכביש בר לב עם אקדח מוסתר

המעצר התבצע בזכות מחסום יזום של שוטרי מחוז ירושלים במסגרת הפעילות המוגברת בצל המלחמה. החשוד, בעל עבר ביטחוני, רכב על קטנוע ועורר את חשדם של השוטרים, שגם מצאו ברשותו אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 19.11.23 08:13

עוד פיגוע נמנע בירושלים? שוטרי מחוז ירושלים עצרו הלילה, בין שבת לראשון, תושב ג'בל מוכבאר שהסליק במבושיו אקדח. עוד נתפס ברשותו של החשוד סכום של אלפי שקלים.

המעצר התאפשר הודות למחסום יזום של משטרת ירושלים בציר בר לב (כביש 1 העירוני), במהלכה עורר רוכב קטנוע את חשדם של אנשי יחידת השיטור העירוני שפעלו בו. בחיפוש שערכו השוטרים על גופו של החשוד, נתפסו, כאמור, אקדח מסוג גלוק ומחסנית כשהם מוסתרים מתחת למכנסיו, במבושיו של החשוד. בנוסף נמצא ברשות החשוד, סכום כסף רב של אלפי שקלים.


הנשק שנתפס אצל החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

הנשק שנתפס אצל החשוד (צילום: דוברות המשטרה)


החשוד, בעל עבר ביטחוני לפי דיווחים שונים, נלקח לחקירה בתחנת לב הבירה (מגרש הרוסים), והבוקר, ראשון, הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בפני בית משפט השלום.

מהמשטרה נמסר: "במסגרת המאבק המתמשך בעבירות הנשק, משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובאופן יזום לחשיפת אמצעי לחימה, ולמצות את הדין עם כל מי שיחזיק או ישתמש באמצעי לחימה בניגוד לחוק, הכל למען שלום הציבור ובטחונו".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר