מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה - למצולמים אין קשר לאירוע (צילום ארכיון: ארנון בוסאני)
מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה - למצולמים אין קשר לאירוע (צילום ארכיון: ארנון בוסאני)

חשד לפרוטקשן בשוק: במהלך הסופ"ש – דקירה של בעל עסק ומעצרים

בליל חמישי התקבל דיווח על אירוע אלימות חמור בשוק מחנה יהודה, שבו נדקר אחד מבעלי העסקים במקום. למחרת נעצרו 3 חשודים, שני אחים ירושלמים ותושב מעלה אדומים - בחשד לדקירה ולניסיון סחיטה אלים

פורסם בתאריך: 3.12.23 11:44

האם שוק מחנה יהודה הופך לזירת פרוטקשן וסחיטות? ביום שישי עצרה משטרת ירושלים 3 בני אדם – 2 אחים מירושלים ותושב מעלה אדומים – בחשד לדקירת בעל עסק בשוק וניסיון סחיטה אלים שלו, תוך גרימת נזק כבד לעסק.

האירוע החל בליל חמישי, כאשר דיווח על אירוע אלימות חמור בשוק מחנה יהודה העלה חשד לניסיון סחיטה אלים של בעל העסק. לזירת האירוע האלים הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שהחלו באיסוף ממצאים בחקירת נסיבות המקרה.

במסגרת חקירת המקרה ופעולות מגוונות שנעשו, בלשי תחנת לב הבירה איתרו ועצרו ביום שישי שלושה חשודים במעורבות במעשה, שני אחים תושבי ירושלים ותושב מעלה אדומים בשנות ה-20 לחייהם.

 

 

 

במשטרה חושדים כי בלילה שבין חמישי לשישי הגיעו החשודים יחד עם נוספים, תקפו את הקורבן, גרמו לו חבלות בגופו ומיד לאחר מכן נמלטו מהמקום.

"מחקירת האירוע עולה החשד כי הרקע לאירועי האלימות כלפיו נסוב על דרישתם של החשודים לקבל לידם אחוזים מהרווחים של העסק – "דמי חסות" לכאורה, תוך הבטחה שהשקט בעסק יישמר", נמסר מהמשטרה.

אתמול, בצאת השבת, הובאו החשודים בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם ב-5 ימים, עד ליום רביעי הקרוב 6.12.23.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נגד מחבלים ופרוטקשונרים למיניהם

    כמו המלחמה במחבלים ומפגעים , הפיתרון היחיד שבא בחשבון > הינו כדור בראש . זה הסוף הראוי לכל מחבל ,שודד ,פרוטקשונר . המרחם על אכזרים ,סופו שמיתאכזר לרחמנים !!!
    לא לסמוך על המשטרה שטומנת ראש בחול ולא עושה דבר ( אחרת הפושעים הללו לא היו מרימים ראש !).

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר