מעצר שב"חים במזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר שב"חים במזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

המלחמה בשב"חים: עשרות פלסטינים תושבי איו"ש נתפסו באזור ירושלים

בשבוע החולף תפסו שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב עוטף ירושלים 70 שוהים בלתי חוקיים - פלסטינים מיהודה ושומרון - בירושלים וביישובים הסובבים לה. בין היתר נתפסו בעסק לשטיפת כלי רכב במזרח העיר 38 שב"חים. "פלטפורמה לפח"ע או עבירות פליליות שונות", מציינים במשטרה

פורסם בתאריך: 20.2.24 19:16

38 פלסטינים מיהודה ושומרון נתפסו הלילה, בין שני לשלישי, בעסק לשטיפת כלי רכב ממזרח ירושליםץ שוטרי תחנת עוז, שתפסו את השב"חים ביחד עם לוחמי מג"ב, עצרו חלק מהם לחקירה, שבסיומה נכלאו 8 שוהים בלתי חוקיים.

במשטרה מציינים כי "מדובר במקרה חמור של בית עסק הבוחר לתת חסות לפלסטינים השוהים בישראל שלא כחוק והעלולים להוות פלטפורמה לפח"ע או עבירות פליליות שונות".

בכלל, בשבועות האחרונים מנהלת המשטרה, במיוחד משטרת ירושלים, פעילות מוגברת ואינטנסיבית לאיתור שוהים בלתי חוקיים הנכנסים אל העיר וסביבתה בניגוד לחוק ו/או לתנאי היתרי העבודה שלהם.

 

 

במסגרת הפעילות הזו, במהלך השבוע האחרון נבדקו על ידי השוטרים ולוחמי מג"ב מאות פועלים/עובדים, מתוכם נתפסו והועברו לחקירת המשטרה 70 חשודים בעבירת שהייה בלתי חוקית בישראל.

"משטרת מחוז ירושלים תמשיך לפעול כנגד עבירות השהייה הבלתי חוקית, פעילות שהוגברה במהלך החודשים האחרונים החל מפרוץ המלחמה ובשל המציאות הביטחונית וריבוי מעורבותם של פלסטינים ללא אישורי שהייה, גם בעבירות הפליליות בתחומי מדינת ישראל", נמסר מהמשטרה. "אנו מחוייבים לשמור על דריכות וערנות תוך ביצוע פעולות יזומות לאיתורם של חשודים אלו וטיפול בהם בהתאם, במטרה לשמור על בטחון התושבים ולסכל כל פעילות פלילית או בטחונית, נפעל בנחישות ובאפס סבלנות כנגד כל מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בבטחון האזרחים ובפרט בתקופה זו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר