יום הזיכרון לחללי צה"ל (צילום: ארנון בוסאני)
יום הזיכרון לחללי צה"ל (צילום: ארנון בוסאני)

"חיי נצח לרעיונות ולמילים של החללים" – יוזמת ההנצחה המרגשת של העירייה

במיזם מיוחד לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל, הזמינה עיריית ירושלים את משפחות הנופלים לשתף בשירים ובטקסטים פרי עטם של הבנים, ואלו הולחני על ידי בני נוער ממיזם 'תרבות' העירוני. השירים יוקלטו וייחשפו בטקס יום הזיכרון בשבוע הבא. "הקלטת השירים תשמר את זכרם"

פורסם בתאריך: 5.5.24 08:10

מיזם מרגש לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל שיצוין ביום ראשון הבא, 12.5: עיריית ירושלים, בשיתוף בני נוער מתנועת 'תרבות', תלחין ותקליט טקסטים של חללי צה"ל ירושלמים מהשנה האחרונה, שהיתה, כידוע, כואבת ומדממת.

בשנה האחרונה איבדה ירושלים עשרות צטובי בניה. השכול דפק על דלתות ביתן של משפחות מכל רחבי העיר ושינה את חייהן לנצח. על מנת להנציח את זכר הנופלים, עיריית ירושלים מזמינה את משפחות הנופלים לשתף בשירים ובטקסטים פרי עטם של הבנים, שיולחנו על ידי בני נוער מתנועת 'תרבות'. השירים יוקלטו באולפן מקצועי וייחשפו למשפחות בטקס יום הזיכרון תשפ"ד שיתקיים בבית נחמיה במושבה הגרמנית.

מטרת המיזם, כאמור, היא הנצחת הבנים והפיכת מילותיהם שלהם לשירים של ממש ובכך לסייע ולשמר את הזיכרונות מחייהם ולהעניק חיי נצח לרעיונות ולמילים של אלו שנפלו.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ירושלים איבדה בשנה האחרונה את טובי בנינו ובנותינו, צעירים, יפים ומוכשרים. שימור זכרם הוא חובתנו וזכות עבורנו, ירושלים תזכור לעד את שירת חייהם של בניה ובנותיה. הקלטת השירים תשמר את זכרם של אלו שכתבו אותם לעוד שנים ארוכות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר