הרכבת הקלה ברחוב יפו ירושלים (צילום: אוריה תדמור)
הרכבת הקלה (צילום: אוריה תדמור)

שוד ברכבת הקלה: צעיר חשוד כי חטף מקשישה את המכשיר הנייד

הצעיר נמלט מהרכבת עם פתיחת הדלתות, נוסע ומאבטחי הרכבת הקלה דלקו אחריו

פורסם בתאריך: 17.8.17 21:19

הערב, חמישי, אירע שוד מכשיר נייד בתוך הרכבת הקלה בירושלים. צעיר חשוד כי חטף את מכשיר הנייד מידה של קשישה ונמצט מתוך הקרון עם פתיחת הדלתות. המקרה התרחש סמוך לתחנה המרכזית.



מאבטחים של הרכבת הקלה יחד עם נוסע שהבחין במקרה דלקו אחר החשוד והצליחו לתפוס אותו ולעכב אותו עד הגעת שוטרים למקום.

במשטרת ירושלים מציינים כי "לפני זמן קצר אירע שוד מכשיר נייד מקשישה שהיתה ברכבת הקלה. חשוד חטף מידה את הנייד ונמלט עם פתיחת הדלתות בתחנה הסמוכה לתחנה המרכזית. אזרח שהבחין במתרחש דלק אחר החשוד ויחד עם מאבטחי התחנה המרכזית עיכבו אותו עד להגעת השוטרים.



 

במשטרה ממשיכים ומספרים כי "בחיפוש שביצעו השוטרים נתפס ברשותו מכשיר הנייד השייך לקשישה. החשוד, תושב מזרח ירושלים, בן 34, נעצר והובא לחקירה לתחנת לב הבירה. הקשישה, שלא נפגעה, הלכה לתחנה למסור עדות ושם ימסרו לה השוטרים את המכשיר הנייד שלה שנתפס".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח מדינת ישראל ותושב ירושלמי חוזר

    כול הכבוד לאותו אזרח שהיה ערן ורב-תושייה נחלץ לעזרת אותה קשישה שבוודאי נזקקת לאותו נייד,מכשיר נייד,טוב שיש עוד אנשים כאלו בימינו,ימים של אפלה ורוע בחשכים,ימים שבהם און עוון הון ושלטון הולכים יחדיו יד ביד ושלובי-זרוע,אילולא אותו אזרח שראוי לאות מופת וגבורה אינני יודע מה היה קורה לאותה זקנה,ישנם ימים שבהם מאבטחיי-הרכבת-הקלה(טראמווי ב-לועזית)אדישים אים זה משעות העבודה המרובות,אם זה כתוצאה מההנחיות וההוראות שקיבלו במהלך הכשרותיהם ועבודתם,איני מקנא בהם ו/או להם אפילו לרגע,גם אני עבדתי באותו תחום ויודעני שעבודה ומלאכה זו אינה קלה כלל למרות שלמביט מהצד היא נראית קלה מאוד,סוג של עבודת עכו"ם. בקיצור יישר כוח לאותו אזרח רב-עזר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר