הפגנות חרדים (צילום אמיל סלמן)
הפגנות חרדים (צילום אמיל סלמן)

הפגנות החרדים בכמה מוקדים בעיר: כבישים נחסמו

כבישים ללא מוצא: אזור הכניסה לעיר נסגר לתנועה, עשרות חרדים חסמו את ציר בר לב-אזור שבטי ישראל ואת תנועת הרכבת הקלה

פורסם בתאריך: 23.10.17 16:18

נראה כי "יום הזעם" החרדים הופך לימים של זעם. שוב הפגנות חרדים בעיר, שוב כבישים וצירים מרכזיים בעיר חסומים לתנועת כלי רכב, שוב חרדים בולמים את תנועת הרכבת הקלה.

מהמשטרה נמסר כי עשרות חרדים מפגינים בכמה מוקדים בירושלים – כביש בר לב-אזור שבטי ישראל – החרדים חוסמים את הכביש בשני הכיוונים וחוסמים את תוואי הרכבת הקלה; וסמוך למתחם הכנסת – רחוב קפלן חסום לתנועה עקב מחאות המתקיימות במקום בהם עשרות חרדים. כמו כן, אזור גשר המיתרים חסום לתנועה על ידי מפגינים. המפגינים בירושלים צועקים לעבר השוטרים: "נמות ולא נתגייס".

במשטרה מדגישים כי "משטרת ישראל ערוכה בכלל מוקדי ההפגנות ופועלת לשמירת הסדר הציבורי והסדרת והכוונת התנועה במוקדי ההפגנות".

לפי אפליקציית WAZE הנסיעה ממרכז העיר לאזור גשר המיתרים – היציאה מהעיר, צפויה להיארך כ-40 דקות.

WAZE



ההסלמה בהפגנות החרדים נרשמה עוד בשבוע שעבר. ביום חמישי חסמו את הכבישים מאות חרדים. 120 מפגינים שהפרו את הסדר וחסמו כבישים נעצרו על ידי השוטרים. בכיכר השבת המפגינים חסמו את הכביש, דרדרו פחים לעבר הכביש ושרפו פחים. בצומת הרחובות שרי ישראל-יפו – המפגינים חסמו את הכביש ואת תוואי הרכבת הקלה לסירוגין.
הפגנות חרדים (צילום אמיל סלמן)

(צילום: אמיל סלמן)

את ההפגנות מוביל "הוועד להצלת עולם התורה" וזאת על רקע מעצר שני תלמידי ישיבה ירושלמים, שנעצרו במסגרת בדיקה משטרתית שגרתית שבהלכה התברר כי הם עריקים. עוד מוחים החרדים על עונש מאסר של 20 יום שהוטל על שני סרבני גיוס.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר