בניין wework ירושלים (הדמיה: 3dvision)
בניין wework ירושלים (הדמיה: 3dvision)

מרכז העיר: ב-WeWork ירושלים מכינים את הקרקע לקראת הפעלה

נערכים לקראת פתיחת משרדי החברה במרכז העיר במהלך החציון השני של שנת 2018: תחרות פרסי היוצרים של WeWork ישראל תתקיים בקיץ הקרוב בירושלים

פורסם בתאריך: 31.1.18 09:59

חברת WeWork – החברה הקהילתית שמתמקדת בסיוע ליזמים בהגשמת החזון שלהם – הודיעה אתמול, שלישי, 30.1, כי תקיים את תחרות 'פרסי היוצרים הישראלית' (Israel Creator Awards) השנייה בירושלים. ב-WeWork מציינים כי המתחם צפוי להיפתח בחציון השני של שנת 2018, שיפעל כידוע במבנה המשביר הישן ברחוב קינג ג'ורג'.

תחרות "Israel Creator Awards", שהושקה בחודש בשנה שעברה בתל אביב, הינה מיזם עולמי להכיר ולהוקיר את היוצרים של העולם וכולל מעל מיליון דולר בפרסים כספיים לכל עיר לארגונים ויחידים מסביב לעולם. בחברת WeWork מספרים כי למעלה מ-5,000 אנשים השתתפו בתחרות הישראלית הראשונה בתל אביב באוקטובר שעבר, והוענק במסגרתה כ-1.5 מיליון דולר למנצחים. זאת ועוד, אחד מהמנצחים האזוריים בתל אביב – EyeControl – השתתף באחרונה גם בגמר העולמי בניו יורק וזכה בחצי מיליון דולר נוספים.

"המיזם נועד להודות ולחזק את אלו המדגימים בחייהם את משמעות היותם יוצרים", מסבירים ב- WeWork. "כל אדם המביא רעיון חדש לעולם, רודף אחר חלומותיו ומאמין במשהו גדול יותר, הוא יוצר. מפרילנסרים למקימים, עסקים קטנים לארגונים ללא מטרות רווח, אמנים למחנכים, היוצרים מביאים רעיונות חדשים לעולם – ובונים אותו למקום טוב יותר – בכל יום. יום שלם מוקדש ליזמות, יצירתיות וחדשנות בו לאורחים יקבלו את ההזדמנות ללמוד בכיתות אמן, לקנות מוצרים מיוחדים בשוק הפופ-אפ, וליצור קשרים ביריד התעסוקה. בנוסף לפיצ'ים, חציו השני של היום יכלול הופעות חיות, הכרזת המנצחים, ומסיבה בערב".

בניין wework ירושלים (הדמיה: 3dvision)

בניין wework ירושלים (הדמיה: 3dvision)

באירוע, מתחרי הגמר יוזמנו להציג בפני פאנל שופטים, כאשר יותר ממיליון דולר בפרסים כספיים יחולקו לארבעה מנצחים מן הקטגוריות הבאות: אמניות במה, ארגונים ללא מטרות רווח, מיזמים חדשים, וחברות המחזירות לחברה. המנצחים האזוריים יוכלו לאחר מכן לגשת לגמר העולמי שיתקיים בניו יורק.

 

"ישראל היא מקור תמידי של השראה, כישרון, וצמיחה לחברה שלנו", מציין אדם ניומן, מנכ"ל WeWork ואחד ממייסדי החברה. "בזמן שאנו מתכוננים לפתוח את מרכז WeWork הירושלמי הראשון שלנו, רצינו לשלב במיזם את אופייה ונשמתה המיוחדת של העיר. זהו המקום המושלם להזמין אליו יוצרים מכל הרקעים ומכל התעשיות לחבור ביחד כדי לחגוג יוזמה ורעיונות חדשים".

ראש העיר ניר ברקת מציין כי "מאז הקמתה, ירושלים היוותה מקור ליצירתיות והשראה למיליארדים מסביב לעולם. WeWork מגלמת בתוכה את רוח החדשנות המגדירה את עירנו ואנחנו מתרגשים לארח יזמים ויוצרים מכל המגזרים והרקעים לחגוג ביחד את החלומות שלהם ב-WeWork Creator Awards, כאן בירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר