אילוסטרציה מעצר (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

תושב מעלה אדומים בן 58 נעצר בחשד שביצע במשך שנים עבירות מין קשות בילדות קרובות משפחתו

"נחשפנו לעדויות קשות אותן חוו הצעירות במשך שנים על ידי קרוב משפחתו בו הן בטחו, והוא ככל הנראה ניצל זאת על מנת להשיג את קרבתן ולבצע בהן את זממו", ציינו החוקרים

פורסם בתאריך: 12.6.18 09:43

המשטרה עצרה אתמול, שני, בלילה תושב מעלה אדומים, בן 58, בחשד שבמשך שנים ביצע עבירות מין קשות בקטינות, בהן קרובות משפחתו – הבוקר, שלישי, הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו.



ראשיתה של חקירת המשטרה, בעקבות תלונותיהן של צעירות, לפיהן במשך שנים חוו מסכת עבירות מין קשות, על ידי גבר כבן 58. עם התקדמות חקירת המשטרה, גבו החוקרים עדויות וערכו מגוון פעולות חקירה, מהן עלה חשד כי החשוד ביצע עבירות דומות במספר צעירות נוספות בהן קרובות משפחתו, כאשר לפי החשד העבירות החלו מהיותן קטינות ונמשכו לאורך שנים. עוד עלה מחקירת המשטרה כי לפי החשד נהג החשוד לבצע עבירות אלו במקומות שונים ככל הנראה על מנת להסתיר את המתרחש.

אמש, במהלך פעילות מבצעית מתוחכמת, עצרו השוטרים את החשוד (58, מעלה אדומים) והוא הובא לחקירה במשטרה בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינים בנסיבות מחמירות ומעשה אונס בנסיבות מחמירות. הבוקר, יובא החשוד בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו.

"נחשפנו לעדויות קשות אותן חוו הצעירות במשך שנים", סיפרו החוקרים, "על ידי קרוב משפחתן בו הן בטחו, והוא ככל הנראה ניצל זאת על מנת להשיג קרבתן ולבצע בהן את זממו".

מהמשטרה נמסר כי "עבירות מין ובדגש נגד קטינים הנן מהקשות והרגישות בהן משטרת ישראל מטפלת וחוקרת, תוך חתירה למיצוי חקירה מקצועי בזמן קצר ושימוש במגוון כלים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים. כל זאת לצד הרגישות הנדרשת אל מול הקורבנות, ובמטרה להגיע לחקר האמת ולהביא את החשודים לדין".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר