שלט המחאה שנתלה הבוקר, הכניסה לסניף טרם החדש (צילום: הדיירים)
שלט המחאה שנתלה אתמול, הכניסה לסניף טרם החדש (צילום: הדיירים)

סניף טרם החדש – התנגדות עזה מצד הדיירים

העברת סניף טרם המיתולוגי ברוממה למתחם שרי ישראל: הכעס של הדיירים - הכניסה לסניף החדש עוברת דרך המעבר לבניין שלהם

פורסם בתאריך: 25.6.18 17:47

היום, שני, עבר סניף טרם המיתולוגי מהבניין ברוממה, אחרי 30 שנה, למתחם הדיור והעסקים "סיטי קורט" ברחוב שרי ישראל 15. דיירים, שמתגוררים בבניין בשרי ישראל מתנגדים לכך שהכניסה לסניף החדש של טרם, עוברת דרך המעבר שלהם למתחם המגורים. למעשה, מתחם סיטי קורט כולל את אזור העסקים והחנויות, ולמעלה מתגוררות עשרות משפחות. היום, תלו הדיירים שלט מחאה בכניסה לבניין שעליו נכתב: "מחאה! כניסה זו מיועדת לדיירי הבניין בלבד. הכניסה לטרם היא בלתי חוקית".

כניסת הדיירים וטרם, שרי ישראל 15 (צילום: הדיירים)

כניסת הדיירים וטרם, שרי ישראל 15 (צילום: הדיירים)


 


 

נטע כ"ץ, דייר במתחם המגורים ברחוב שרי ישראל 15, מספר בשיחה עם "כל העיר" כי "המחאה שלנו היא על כך שהכניסה לטרם היא למעשה הכניסה שלנו, דיירי הבניין. הרי, לאזור המסחרי במתחם יש כניסה רחבת ידיים, אז למה להעביר את טרם דרך מעבר הדיירים? זה בלתי מתקבל על הדעת. ברמה התכנונית יש כאן כשל, איך אפשרו את המעבר לטרם דרך כניסת הדיירים? זה בלתי הגיוני בעליל שבכניסה אחת יעברו 70 משפחות, חלקן מרובות ילדים, וכל מי שמגיע לטרם – סניף שעובד 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. אנחנו מכבדים את המרכז המסחרי, אבל לא במעבר דרכינו. אנחנו מתכוונים לפעול בעניין הזה ברמה המשפטית".

הפעיל החברתי רונן בן יאיר, מוסיף ומספר כי הדיירים פנו אליו: "אני מנסה לגשר בין הצדדים. נפגשתי ושוחחתי עם הגורמים הרלוונטים על מנת להגיע להבנות ללא מלחמות".

סניף טרם החדש בירושלים (צילום: אחד הדיירים)

שלט המחאה של הדיירים, היום (צילום: אחד הדיירים)

סניף טרם החדש (צילום: הדיירים)

סניף טרם החדש (צילום: הדיירים)


כאמור, 30 שנה אחרי הקמת חדר המיון הקדמי טרם ברוממה עבר הסניף למשכנו החדש במתחם סיטי קורט בשרי ישראל. בטקס נערך היום, שבו מציינים את יום הפרמדיק,  חנך את הסניף סגן שר הבריאות יעקב ליצמן. כיום, מטפלת טרם בלמעלה בכמיליון מטופלים בשנה במסגרת הרפואה הדחופה, ב-30 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ.

מרשת 'טרם' נמסר בתגובה: "'טרם' חנכה מרכז חדש מודרני והמתקדם במרכז סיטי קורט בפינת רחוב יפו ושרי ישראל. הסניף יאפשר את הנגישות התחבורתית לסניף, לצד מאות מקומות חניה שיעמדו לרשות הלקוחות. הנהלת 'טרם' מנהלת שיחות עם נציגי המרכז המסחרי והדיירים במטרה להגיע להבנות ופתרונות לרווחת כולם".

 

סניף טרם ברוממה (צילום: יח"צ)

סניף טרם המיתולוגי ברוממה (צילום: יח"צ)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר