זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)

תאונת הפגע וברח הקטלנית בכיכר פריז – מעצרו של הנהג הוארך; החקירה נמשכת

תאונת הפגע וברח הקטלנית בכיכר פריז התרחשה בלילה שבין ראשון לשני. ההרוג: הפסנתרן החרדי המחונן חיים טיקוצ'ינסקי ז"ל, בן 30 במותו

פורסם בתאריך: 30.9.18 09:51

בלילה שבין ראשון לשני נדרס למוות בכיכר פריז בירושלים הפסנתרן החרדי חיים טיקוצ'ינסקי ז"ל, בן 30 במותו. הנהג אותר על ידי המשטרה כעבור שעה וחצי באזור הר הצופים. לפי חשד המשטרה העיתונאי הספרדי חוליו דה לה גווארדיה, בן 50, הוא הנהג הדורס שלאחר מכן נמלט מהזירה.



חיים טיקוצינסקי ז"ל (צילום: אמיל סלמן)

חיים טיקוצינסקי ז"ל (צילום: אמיל סלמן)

טיקוצ'ינסקי ז"ל, במקור מקרית מוצקין, היה נחשב לעילוי באקדמיה למוסיקה בירושלים, שבה למד תואר ראשון. לפני כארבע שנים הוא נבחר לשמש כמנהל המוזיקלי של "סוסקאל" – מחזמר לפי סיפורים של ד"ר סוס. בראיון לעיתון "הארץ" ב-2014, לקראת עליית המחזמר, סיפר טיקוצ'ינסקי כי כבר כשהיה בן 10 הוא הלחין שירים. "מכיוון שהייתי ממש מופרע בבית ספר, ייעצו להורים שאולי אם אנגן זה יעזור לי, ההורים הסכימו", כך סיפר טיקוצ'יסקי. לאחר שהוריו הבחינו בכישרון בבית, לא היה להם ספק כי מדובר בילד מחונן והם רשמו אותו לקונסרבטוריון בעיר לאחר שקיבל מלגה. במקביל למד טיקוצ'ינסקי בישיבה, אך לאחר שסיים את לימודיו הוא הודיע להוריו כי הוא מתכוון להמשיך ללמוד באקדמיה למוזיקה בירושלים. טיקוצ'ינסקי סיים שני תארים מקבילים בקומפוזיציה ובמוזיקה. בשנים האחרונות התפרנס טיקוצ'ינסקי מהוראת נגינה, מליווי בקונסרבטוריון ובאקדמיה למוזיקה, בניגון ברסיטלים ובניהול מחזמר.

הרכב הפוגע (צילום: דוברות המשטרה)

הרכב הפוגע (צילום: דוברות המשטרה)

התאונה הקטלנית התרחשה, כאמור, בלילה שבין ראשון לשני, סמוך לשעה 00:30. פרמדיק מד"א, נתנאל רפואה, תיאר: "כשהגענו, ראינו על הכביש בכיכר סמוך למעבר החציה גבר כבן 30 מחוסר הכרה, הוא סבל מפגיעת ראש קשה וחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שנמשכו תוך פינוי לבית החולים כשמצבו אנוש".

 

צוות משטרה הוזעק למקום ופתח בסריקות. מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום, בהם בוחני משטרת ישראל, פתחו בחקירה אינטנסיבית ומהירה תוך שימוש במגוון אמצעים ובמקביל נערכו סריקות נרחבות לאיתור הנהג החשוד. תוך זמן קצר הצליחו השוטרים לאתר את סוג הרכב וכיוון בריחתו, ולאחר סריקות נוספות הוא אותר באזור הר הצופים בירושלים יחד עם הרכב ועליו סימנים שעל פי החשד נגרמו בעקבות התאונה".

זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)

זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)

ביום שלישי האריך בית המשפט המחוזי בירושלים את מעצרו של הנהג דה לה גווארדיה, וזאת לאחר שביום שני בערב החליט בית משפט השלום בעיר לשחררו למעצר בית. משטרת ישראל ביקשה לעכב את שחרורו, הגישה ערר לבית המשפט המחוזי בירושלים, שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד ליום חמישי, 27.9. מנגד, סנגוריו של החשוד טענו בדיון הארכת מעצרו כי הוא נמלט משלושה רוכבי אופנוע שתקפו אותו, ובמהלך המנוסה הוא פגע בהולך הרגל.

במשטרת ירושלים מציינים כי "חקירת המשטרה נמשכת ומהחקירה מתחזק החשד כי החשוד נהג ברכב הפוגע בהיותו בגילופין, ולפי החשד הפקיר את האדם בו פגע ונמלט מהמקום, ולאחר כשעה וחצי נתפס על ידי המשטרה באזור הר הצופים עת שחנה את רכבו בחניון רכבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר