אילוסטרציה כרטיסי אשראי (צילום: אי.פי Martin Meissner)
(צילום אילוסטרציה: אי.פי Martin Meissner)

גבעת שאול: עובד בסופר חשוד בגניבת כרטיסי אשראי של לקוחות

המשטרה עיכבה לחקירה עובד בסופר בגבעת שאול, בחשד שגנב כרטיסי אשראי של לקוחות וביצע בהם קניות באלפי שקלים. הוא שוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים

פורסם בתאריך: 11.10.18 16:33

חוקרי משטרת ירושלים עיכבו אתמול, רביעי, לחקירה עובד שמועסק בסופר בגבעת שאול, בחשד כי גנב כרטיסי אשראי של לקוחות, וביצע באמצעותם קניות באלפי שקלים.



במשטרת ירושלים מספרים כי "בעקבות דיווח על חשד בגניבה של עובד סופר בגבעת שאול בירושלים, פתחה המשטרה בחקירה ואמש, רביעי, הגיעו החוקרים אל הסופר, שם איתרו את העובד החשוד, בשנות ה-30, תושב ירושלים, והוא הובא לחקירה".

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד נהג, על פי החשד, לגנוב כרטיסי אשראי של לקוחות הסופר, ולאחר מכן נהג להשתמש בהם על מנת לבצע רכישות בסך מצטבר של אלפי שקלים בבתי עסק שונים. החשוד נחקר ובסיום החקירה שוחרר בתנאים.

"משטרת ישראל מנהלת אכיפה חסרת פשרות כנגד עבירות הונאה וכנגד אלו המשתמשים בתפקידם כדי לגנוב ולהשתמש בכרטיסי האשראי וכל זאת במטרה להביא את מבצעי העבירות לדין", נמסר מהמשטרה. "משטרת ישראל פועלת כבשגרה בשיתוף פעולה מלא עם חברות האשראי במטרה לאתר, לחקור ולעצור את פורעי החוק המרשים לעצמם 'לגנוב' בהונאה מאזרחים שומרי החוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר