סמים מסוג הרואין (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

נתפסו סמים מסוכנים מסוג הרואין: היו מיועדים להפצה בירושלים

סמים מסוג הרואין, בשווי מוערך של למעלה מ-150 אלף שקלים, נתפסו ברכב שננטש על ידי נהג ממזרח ירושלים. על פי החשד הנהג התכוון להפיץ את הסמים ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 4.11.18 18:06

סמים מסוכנים בשווי של למעלה מ-150 אלף שקלים נתפסו ברכב שננטש על ידי נהג במזרח ירושלים. פעילות השוטרים וחקירה מאומצת הביאה למעצרו של החשוד, שעל פי החשד התכוון להפיצם ברחבי העיר.



במשטרה מספרים כי "חקירת המשטרה החלה לפני מספר שבועות, כשבמהלך פעילות יזומה של השוטרים במזרח ירושלים הבחינו ברחב חשוד שלא נענה לקריאותיהם והחל להימלט, ולאחר מרחק קצר נטש את הרכב ונמלט רגלית. השוטרים שאיתרו את הרכב, ערכו בו חיפוש ותפסו סמים מסוכנים מסוגים שונים, בהם כ-800 גרם הרואין, מעל ק"ג 'נייס גאי' ומריחואנה. שווים המוערך של הסמים עומד על מעל 150 אלף שקלים".

סמים מסוג הרואין (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה מאומצת, איתרו ממצאים פורנזיים שהביאו לאיתור זהותו של החשוד, בן 36, תושב מזרח העיר, והוא נעצר בראשית השבוע לחקירה, ממנה עולה החשד כי הוא התכוון לסחור בסמים המסוכנים ולהפיצם לכל דורש ברחבי ירושלים ושכונות מזרח ירושלים. מעצרו של החשוד הוארך בפני בית משפט השלום בירושלים למטרת המשך חקירה.

סמים מסוג הרואין (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בפעילות גלויה, סמויה וממוקדת במטרה למנוע את הפצת הסמים אשר פוגעים באזרח הנורמטיבי ובסביבת מגוריו", נמסר מהמשטרה, "ולא אחת מגיעים לידיהם של קטינים הצורכים אותם מבלי להפעיל כל שיקול דעת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר