דני בונפיל (צילום: אמיל סלמן)
דני בונפיל (צילום: אמיל סלמן)

יו"ר ההסתדרות בירושלים בונפיל ל"כל העיר": "תרשמו, יאיר מעיין לא יהיה מנכ"ל העירייה – אנחנו צריכים מועמד ברמה של אמנון מרחב"

בשיחה עם "כל העיר" מתייחס דני בונפיל גם לסוגיית התקציב לשנת 2019 ולעובדי עיריית ירושלים: "אני לא אתן שאף ראש עיר יפגע בעובדים ולא משנה איך קוראים לו. ניר ברקת ידע את זה, ואני בטוח שגם משה ליאון יודע את זה"

פורסם בתאריך: 28.11.18 09:07

יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל, שתמך בגלוי במועמדתו של משה ליאון לראשות העיר, מתייחס בשיחה עם "כל העיר" למועמדתו של יאיר מעיין לתפקיד מנ"כל העירייה: "תרשמו לכם", אומר בונפיל, "יאיר מעיין לא יהיה מנכ"ל העירייה. אנחנו צריכים מועמד ברמה של אמנון מרחב".



על רקע הפרסום ב"כל העיר" בנושא הבקשה של ראש העיר ליאון ממנכ"ל העירייה הפורש אמנון מרחב להמשיך בתפקידו לעוד מספר חודשים, בונפיל מבהיר כי מבחינתו, "זה טוב שמרחב ימשיך בתפקידו בחודשים הקרובים. אנחנו צריכים מנכ"ל בעל שיעור קומה רציני, לפחות כמו מרחב".

יאיר מעיין (צילום: אליהו הרשקוביץ)

אחד הנושאים הבוערים שעומדים לפתחו של ראש העיר ליאון הוא סגירת התקציב העירוני לשנת 2019. בונפיל מבהיר כי הוא והעובדים לא יסכימו לשום קיצוץ, בדיוק כפי שלא הסכימו לכך בשנים עברו: "אני אעזור למשה ליאון, אם יהיה בכך צורך, בהשגת תקציב מתאים לירושלים, בדיוק כפי שעזרתי לניר ברקת. אני לא עוזר להם באופן אישי, אני עוזר לתושבי ירושלים ובעיקר לעובדי עיריית ירושלים, שהרי ברור שאם יהיה קיצוץ בתקציב – העובדים יהיו אלא שישלמו ראשונים את המחיר".

משה ליאון (מתוך דף הפייסבוק של משה ליאון)

כזכור, בסוף חודש דצמבר בשנה שעברה, עובדי התברואה בעיריית ירושלים ביחד עם בונפיל חסמו את הכניסה למשרד האוצר במחאה על העיכוב בסגירת התקצוב המתאים לעיר. "אנחנו עשינו ונמשיך לעשות הכל כדי שעובדי העירייה יקבלו את מה שמגיע להם", מוסיף בונפיל ומתייחס לסוגיית התקציב לשנת 2019: "בשלב זה לא קיבלנו החלטות בנוגע לדרכי פעולה ואנחנו מקווים שלא נצטרך לפעול. אני מאמין שמערכת היחסים של משה ליאון עם שר האוצר משה כחלון טובה מזו שהיתה לניר ברקת".

ראש העיר ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

ראש העיר ניר ברקת (צילום: מאיר אליפור)

אלא שלמרות התמיכה והגיבוי שהוא נותן לראש העיר היוצא ולזה הנכנס, בונפיל הוא גם לא אחד שנמנע מלהיכנס לעימותים כשצריך. רק בשבוע שעבר הוא חסם את הכניסה לחניון ספרא בעירייה, וזאת בשל עיכובים במשא ומתן שהתנהל בנוגע לחברות הבת העירוניות רנה קאסן ואריאל. "אני לא אתן שאף ראש עיר יפגע בעובדים ולא משנה איך קוראים לו", הוא מדגיש. "ניר ברקת ידע את זה, ואני בטוח שגם משה ליאון יודע את זה. לא אתן לפגוע בעובדים ולא אתן לפגוע בתושבי ירושלים, כמו למשל בנושא השבת. אנחנו נעמוד על הרגליים האחוריות וראש העיר מבין את זה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רונית

    דני בונפיל מזמן חסר כח בעיר הזו . הבטיח 10.000 קולות למשה ליאון וסיפק בקושי 1000. האיש בריון שאבד עליו הכלח

  2. ירושלמי

    לא ברור איך דני בונפיל המושחת הכי גדול בירושלים ממשיך לסובב את כולם על האצבע הקטנה.חפשו בגוגל ותגלו שהוא עבריין מורשע

  3. תושב העיר

    עוד לא שכחנו את ערימות הזבל המזעזעות שנשפכו ברחוב על ידי עובדי עיריה בניצוחם של בונפיל את ברקת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר