בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)
בניין עיריית ירושלים בכיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

מתיחות שיא בכיכר ספרא: סכסוך חריף בין יו"ר ועד העובדים לבין יו"ר ההסתדרות בירושלים

עו"ד אביחי אברהם, יו"ר ועד עובדי העירייה, טוען בשיחה עם "כל העיר" כי "התנהלותו של דני בונפיל פוגעת בעובדים, הוא כבר לא רלוונטי". יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות בונפיל בתגובה: "הוא לא קיים. הכל עובר דרכי"

פורסם בתאריך: 25.12.18 15:33

סכסוך חריף שפרץ בשבועות האחרונים בין יו"ר ועד העובדים בעירייה לבין יו"ר ההסתדרות בירושלים מוביל למתיחות גדולה בכיכר ספרא. לטענת יו"ר ועד העובדים עו"ד אביחי אברהם, מי שנפגע מהסכוך הם העובדים.

עו"ד אברהם מציג טענות קשות כנגד דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות בירושלים. לדברי אברהם, "התנהלותו של דני בונפיל חורגת מההסכם הקיבוצי ולא נכונה. כתוצאה מההתנהלות שלו נפגעים העובדים בעיריית ירושלים, הוא לא כבר לא רלוונטי. הנושא הזה יגיע ככל הנראה לערכאות השיפוטיות, ועדיין – אני פתוח לגשר על הפערים".



עו"ד אברהם מלין על כך שבונפיל והנהלת עיריית ירושלים לא משתפים אותו, כיו"ר ועד העובדים, בוועדות מכרזים. במכתב ששיגר למשנה למנכ"ל העירייה חיים גבאי, טוען אברהם כי עיריית ירושלים פועלת שלא כדין בכך שהיא משתפת את בונפיל בכינוסים של ועדת המכרזים, וזאת ללא שום סמכות. עוד מוסיף יו"ר ועד העובדים כי בוטלה עימו פגישת עבודה בהוראת המשנה למנכ"ל העירייה, כשהדבר מהווה הפרה של ההסכם הקיבוצי המיוחד שחל על עובדי עיריית ירושלים.

עו"ד אביחי אברהם, יו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים (צילום: דור סקרה, צלם ומפיק)

עו"ד אביחי אברהם, יו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים (צילום: דור סקרה, צלם ומפיק)

ל"כל העיר" אומר עו"ד אברהם כי "אני דורש מהנהלת העירייה לפעול בהתאם להסכם הקיבוצי הקיים בין עיריית ירושלים לארגון העובדים. כתוצאה מהתנהלות הנהלת עיריית ירושלים, העובדים נפגעים פגיעה חמורה".

מנגד, בשיחה עם "כל העיר" מגיב בונפיל לטענותיו של אברהם ואומר כי "הנהלת העירייה קיבלה הנחייה ברורה, וגם כתבו לו תשובה ברורה, שהוא לא קיים. הכל עובר דרכי. הוא כנראה לא יודע שמבחינת האיגוד המקצועי הוא שייך להסתדרות. הוא לא שייך לבית שלו, לא לחברים שלו ולא לאלה שמייעצים לו. אם הוא לא יקבל את מרות ההסתדרות, הוא יוזמן בימים הקרובים לשימוע".

דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים (צילום: אמיל סלמן)

דני בונפיל, יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים (צילום: אמיל סלמן)

בונפיל גם מגיב לטענותיו של אברהם בנוגע לפגיעה בעובדי עיריית ירושלים ואומר בנחרצות: "עובד אחד לא יפגע. אם יש עובד שנפגע, עליו לפנות לחבר ועד שמייצג אותו. אם הוא לא מקבל מענה הולם, הוא יכול לפנות אלי. כעת יש לעובדי עיריית ירושלים הגנה אמיתית ולא מצג שווא כמו שהיה עד היום".

בונפיל מתייחס גם להדרתו של אברהם מוועדות המכרזים בעירייה ומציין כי "הוא לא נמצא בוועדות המכרזים בעקבות ההחלטה שלי. רק אני שולח אנשים לוועדות, וכשאני ארצה לשלוח אותו – אעשה זאת".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים והנהלתה לא מעורבות בסכסוך הפנימי בארגון עובדי העירייה".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. ירושלמי

    זה מה שקורה שעבריין מורשע כמו בונפיל מקבל תפקיד בכיר.הוא צריך לעוף הביתה מיד.איש מושחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר