נערי גבעות מפגינים בכניסה לעיר (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

לאחר פרסום פרשת הטרור היהודי: 'נערי גבעות' חסמו את הכניסה לעיר

נערי גבעות חסמו את כביש הכניסה לירושלים, סמוך לגשר המיתרים, וזאת בהמשך לפרשת הטרור היהודי שהותרה לפרסום - לפיה השב"כ עצר חמישה בני ישיבה מהשומרון במעורבות ברצח פלסטינית, עאישה ראבי - אמא לתשעה ילדים

פורסם בתאריך: 6.1.19 15:28

הכניסה לירושלים נחסמה. עשרות 'נערי גבעות' הפגינו וחסמו את אזור גשר המיתרים במחאה על מעצר חבריהם – חמישה בני ישיבה במעורבות בפיגוע זריקת אבנים, ממנו נהרגה עאישה ראבי, תושבת בדיא ואם לתשעה ילדים, במהלך נסיעה ברכבה ביום שישי בלילה (12.10.18) בסמוך לישוב רחלים.



ממשטרת ירושלים נמסר כי "כמה עשרות מפגינים בכניסה לירושלים, סמוך לגשר המיתרים, ומשבשים לסירוגין את התנועה. השוטרים נמצאים במקום ופועלים על מנת לאפשר הזרמתה של התנועה. כוח משטרה שפעל במקום עצר חשוד שהפר את הסדר באופן בוטה והוא נלקח לחקירה".

יותר מוקדם היום, ראשון, התיר השב"כ לפרסם כי בתום פעילות מודיעינית מאומצת, בתאריך 30.12.18, נעצרו על ידי שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל מספר חשודים במעורבות בפיגוע זריקת אבנים ממנו נהרגה עאישה ראבי, תושבת בדיא ואם לתשעה ילדים, במהלך נסיעה ברכבה ביום שישי בלילה בסמוך לישוב רחלים (12.10.18).


נערי גבעות מפגינים בכניסה לעיר (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


החשודים נעצרו בגין עבירות טרור חמורות ובכללן רצח. החשודים הינם קטינים הלומדים בישיבת "פרי הארץ" ברחלים הסמוכה למקום האירוע. "ביום שבת, בוקר למחרת ביצוע הפיגוע, יצאה קבוצת פעילים בנסיעה ברכב מיצהר, לישיבה ברחלים לטובת תדרוך נערים הלומדים בישיבה כיצד להערך ולהתמודד עם חקירות השב"כ", כך נמסר בהודעת השב"כ.

מעבר לכך כל פרטי החקירה וזהות החשודים הינם תחת צו איסור הפרסום.


עאישה ראבי

עאישה ראבי


"מאז תחילת המעצרים שב"כ מזהה מאמץ יזום ומתמשך מצד גורמים בעלי אינטרס להכפיש את הארגון ועובדיו וליצור דה לגיטימציה לפעילותו", נמסר מהמשב"כ, "ניסיון זה ראוי לגינוי ולאי שיתוף פעולה ואין בו בכדי לרפות את ידי שב"כ מהמשך פעילותו לסיכול טרור באשר הוא טרור – יהודי או פלסטיני, וזאת תחת ערכים ממלכתיים ולמען ביטחון המדינה. יודגש כי חקירות השב"כ נעשות על פי הוראות החוק והפסיקה, נתונות לפיקוח של הפרקליטות ככל הנדרש ושל בתי המשפט וכך גם ביחס לחקירה זו. העצורים בחקירות השב"כ מקבלים את מלוא הזכויות שלהם הם זכאים לפי החוק. הטענות על מניעת זכויותיהם של הנחקרים בניגוד לדין, משוללות כל יסוד ומטרתן להסיט את הדיון מהחשדות החמורים בגינם נעצרו לחקירה".

עוד נמסר מהשב"כ: "במהלך השנה סיכל שירות הביטחון הכללי מאות פיגועי טרור ברחבי יהודה ושומרון בין היתר – גם פיגועי טרור יהודי. שירות הביטחון הכללי ימשיך לפעול בנחישות לסיכול טרור באשר הוא טרור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר