אריאל גומז (צילום: spaceIL)
אריאל גומז (צילום: spaceIL)

המסע של חללית 'בראשית' לירח: אלה הירושלמים שמאחורי הפרויקט

גאווה במרכז האקדמי לב בגבעת מרדכי: שניים מאנשי פרויקט החללית 'בראשית' אריאל גומז ורס"ן שרגא דהאן - הם בוגרים של המוסד האקדמי הירושלמי: "הפרויקט מוכיח בכל פעם מחדש כי השמיים הם לא הגבול"

פורסם בתאריך: 27.2.19 13:01

המסע של חללית 'בראשית' לירח: שני אנשי צוות ב-SpaceIL הם ירושלמיים, בוגרי המרכז האקדמי לב שבגבעת מרדכי. ביום שישי שעבר, 22.2.19, SpaceIL בשילוב התעשייה האווירית עשו היסטוריה כששיגרו את החללית הישראלית הראשונה 'בראשית' לירח. מלבד העובדה שפיתוח ושיגור החללית הכניסו את ישראל למועדון המעצמות המתקדמות בעולם יחד עם ארה"ב, רוסיה, וסין שהנחיתו חללית על הירח, שניים מאנשי הפרויקט אשר נמנים על שיגור החללית הם בוגרים של המרכז האקדמי – אריאל גומז ורס"ן שרגא דהאן.



אריאל גומז, משמש כמהנדס מערכת ב- SpaceIL ובוגר תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה במרכז האקדמי לב. ורס"ן שרגא דהאן ליווה את הפרויקט בייעוץ הלכתי וטכנולוגי, וגם הוא בדומה למקבילו בוגר מרכז אקדמי לב לתואר ראשון, ובעל תואר שני מהטכניון בחיפה בתחום ניהול טכנולוגיות וניהול מערכות מידע.


אריאל גומז (צילום: spaceIL)

אריאל גומז (צילום: spaceIL)



גומז מספר ל"כל העיר": "הפרויקט מוכיח בכל פעם מחדש כי השמיים הם לא הגבול, ובעצם קיומו מגשים את פתגם חז"ל כי 'אין דבר העומד בפני הרצון'". עוד מספר גומז כי "כשהגעתי לפרויקט נזכרתי בשיעורי פיזיקה א' וב' השונים ובחוקי קפלר בלימודיי במרכז האקדמי לב, לא חשבתי שאפגש עם החומרים האלה שוב".


חללית בראשית (צילום: spaceIL)

(צילום: spaceIL)


סטיוארט הרשקוביץ', סגן נשיא המרכז האקדמי לב, מוסיף ואומר: "אנו מברכים את אריאל גומז ורס"ן שרגא דהאן, בוגרי המרכז על השתתפותם בהישג ההיסטורי שמציב את מדינת ישראל בקומה אחת עם המעצמות הגדולות בעולם. הישגם של בוגרי המרכז מצטרף לשורה ארוכה של הישגים מרשימים הכוללים זכיות בפרסי ביטחון ישראל, וגאים על כך שאלפים מבוגרי המרכז נקלטים לאורך השנים בעמדות מפתח בשדות ההשפעה הביטחוניים והאזרחיים של מדינת ישראל".

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר