נוה יעקב (צילום: אי.אף.פי AHMAD GHARABLI)
נוה יעקב (צילום: אי.אף.פי AHMAD GHARABLI)

בהלה בנוה יעקב: צופר שנשמע כמו אזעקת אמת הופעל מספר פעמים לפנות בוקר מהכפר הסמוך

"הערתי את הילדים בבהלה ומתוך לחץ ישר רצנו לחדר המדרגות. שכנה אחרת רצה לכיוון המקלט": תושבים בנוה יעקב מתלוננים על רעש הצופר המבהיל, שנשמע בשבוע האחרון בשעת לפנות בוקר בשכונה. האזינו

פורסם בתאריך: 9.4.19 20:28

בהלה בנוה יעקב: צופר שנשמע כמו אזעקת אמת מופעל בשבוע האחרון מספר פעמים בכפר הסמוך – דאחיית אל בריד. הצופר הושמע בשעת לפנות בוקר מוקדמת. תושבים מספרים כי הם התעוררו בבהלה מהמיטה לאחר שסברו כי מדובר באזעקת אמת, שהופעלה בעקבות התראת טילים.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

"פתאום בשעת לפנות בוקר אני שומעת אזעקה עולה ויורדת", מתארת רעות נתן, תושבת רחוב משה סנה. "הערתי את הילדים בבהלה ומתוך לחץ ישר רצנו לחדר המדרגות. שכנה אחרת רצה לכיוון המקלט, ואז פתאום אחרי האזעקה – הקול של המואזין עלה ברקע. זה מקומם ומרתיח שמישהו משחק איתנו, זה יכול להיות מאוד מסוכן לאנשים מבוגרים, למה צריך להבהיל ככה?".



"בשבוע האחרון כמה פעמים נשמעה בשעת לפנות בוקר אזעקה באזור הרחובות משה סנה ושמחה הולצברג", מוסיף ומספר התושב אביתר סיני. "קול האזעקות נשמע בשעה 4:40 לפנות בוקר, כשזה קרה בפעם הראשונה היו שחשבו שזו אזעקת אמת, אחרים חשבו שמדובר בתקלה במערכת הצופרים, אבל כשזה קרה שוב הבנו שמדובר בקול אזעקה שמופעל מהכפר הסמוך, אולי כדי להפחיד את התושבים".


(צילום: מתי גפני)


יו"ר 'השומרים' – שיטור קהילתי נוה יעקב בתחנת שפט, משה ראם, אומר כי "קיבלנו פניות רבות למוקד הארגון מצד התושבים שהביאו לידיעתנו על התופעה המטרידה. התלונות הועברו לפיקוד התחנה ומפקד התחנה ומנהל מחלקת חירום וביטחון בעיריית ירושלים, שלקחו את הדברים לתשומת ליבם והתחייבו על קידום וטיפול יעיל בנושא".


תגובות 

ממשטרת ירושלים נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על מפגע רעש באזור, בוצעה הלילה פעילות משטרתית, במטרה לזהות ולאתר את המפגע, אולם לא זוהה כל מקור רעש חריג. משטרת ישראל תמשיך ותבצע פעילות ככל שידרש במטרה לשמור את איכות חייהם של תושבי האזור".

מעיריית ירושלים נמסר: "רעש המואזין בשכונת דאחיית אל בריד, שאינה בתחום המוניציפאלי של ירושלים, נמצא באחריות בלעדית של המינהל האזרחי. מלפנים משורת הדין, העירייה פנתה למנהל האזרחי, האחראי על השטח וביקשה לבדוק את הנושא".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר